Yeps; donequote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:42 schreef amaranta het volgende:
Kan deze topictitel gewijzigd worden in
[TK] Roomdivider 'expedit', lamp en klok
[TK] Roomdivider 'expedit', lamp en klok
Als jij het netjes regelt; geen probleemquote:Op zondag 28 mei 2006 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
[TK] Metallica kaartje
Is dit toegestaan dat het geld eerst naar mij overgemaakt wordt, en dat ik het daarna naar haar stort? Ik ben dus haar tussenpersoon voor FOK! zegmaar, ze kent het wel maar kijkt er amper op voor de rest, ik vertelde haar dat ik het misschien op FOK! kon verkopen mits het mag, en vandaar mijn topic + vraag
wist je dat je als je in firefox op afbeelding bekijken klikt (rechter muisknop op de afbeelding) en je drukt op ctrl + f5 dat je dan het plaatje wel kan zienquote:Op maandag 22 mei 2006 14:21 schreef ElisaB het volgende:
Tags gezet en daartoe de TT moeten inkorten
Is het je bekend dat we een ban hebben bij ImageShack en dat wij dus geen foto zien, maar slechts een gele kikker (probeer PhotoBucket.com; die doet het wel).
Nah... ik wilde je net bedanken voor je oplettendheidquote:Op maandag 29 mei 2006 00:44 schreef The_Foxz het volgende:
Scherpquote:Op maandag 29 mei 2006 00:54 schreef The_Foxz het volgende:
Ja, en ik had ff in zijn profiel zijn mailadres gevonden, dus ik ging hem zelf al mailen om het te melden.
Vond het namelijk een beetje link hier, wie weet checkte je dit forum niet zó snel en las je het pas morgen oid, dan konden andere lezers van dit forum tóch verkeerde dingen ermee gaan doen.
Maar mailtje was nog net niet verstuurd, dus mooi zo
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:26 schreef Adelante het volgende:
je mag die gast slaan, omdat je 'm toch schijnt te kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |