Ah ok. Dat verklaart een hoop. Die 3 minuten maken het verschil toch niet aan het eind van de Giro.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:00 schreef Bartoli het volgende:
Rasmussen heeft zijn wiel afgestaan aan de lekgereden Ardila. Ardila is door Rasmussen nog teruggebracht geworden op tijd en heeft zich erna laten uitbollen
Vooral voor Rasmussen nietquote:Op maandag 8 mei 2006 13:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah ok. Dat verklaart een hoop. Die 3 minuten maken het verschil toch niet aan het eind van de Giro.
Bettini heeft hem alleszins aangestipt.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:19 schreef Jeroen_M het volgende:
Di Luca en Cunego sowieso niet. Op papier is dit de etappe voor Bettini. Ben benieuwd of QSI de achtervolging ook in handen neemt. Verder Rebellin, Gilbert, misschien McGee. Scarponi zou dit ook kunnen maar die gaat voor een klassement, geloof ik.
Maar ik ga voor iemand anders: Stefan Schumacher.
Daar had ik het toch ook over. Voor een topfavoriet is 3 minuten dodelijk, voor Rasmussen die misschien top 20 kan rijden maakt die 3 minuten niet meer uit. Plus wat hier al eerder gezegd is, is Rasmussen nu geen gevaarlijke klant meer en kan dus een keer wat proberen.quote:
quote:Do 11/5
15:00 Sporza wielrennen
Live verslag van de vijfde rit van de Ronde van Italië van Piacenza naar Cremona.
commentaar van Renaat Schotte en Marc Uytterhoeven
Misschien een Baguet of McGee...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:25 schreef Ereinion het volgende:
Typisch zo'n italiaanse aankomst (hoewel in Belgie) zoals je ze in de Tirreno vaak ziet. Di Luca, Cunego en Bettini zijn wel de topfavorieten, met daarachter types als Rebelin, Gilbert en Schumacher.
Als die ze herkent tenminste....quote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef placebeau het volgende:
ah, ik heb het wel voor Renaat, heeft tenminste gevoel voor humor (n veel aandacht voor de Nederlandse renners ook)
Toen zat Graeme Brown ook nog vooraan, die was daar pas weg bij de aankomst.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als die ze herkent tenminste....
Gister ook weer: "Daar een Raborenner in gevecht voor een goede positie."
Zag je daar prachtig Koldo Fernandez van Euskaltel in beeld![]()
Het ziet er inderdaad aardig uit.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:23 schreef placebeau het volgende:
Hé, de radiocorsa op www.giroditalia.it is echt leuk dit jaar.
Hopelijk zien we de finale wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:34 schreef Jeroen_M het volgende:
Bertagnolli ook al tijd verloren. Jammer dat er geen beelden zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |