Milaan - San Remoquote:Op zondag 7 mei 2006 17:41 schreef Leatherface het volgende:
Overtuigende en knappe zege van McEwen. Davitamon wint nu ineens alles wat er te winnen valt. Het kan dus verkeren.
Petacchi is en blijft verslaanbaar op lastige aankomststroken. Wel heb ik het idee dat Alejet het hele seizoen nog niet zijn hoogste niveau heeft kunnen halen.
Ja, okay. Dat was een indrukwekkende sprint, maar wel voor plek 2.quote:
Dit is eigenlijk ook nog maar de vierde keer dat we hem in actie zien, Tireno, MSR, Gent-Wevelgem en nu. De uitslagen van de wedstrijden die niet op tv kwamen waren allemaal erg sterk.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, okay. Dat was een indrukwekkende sprint, maar wel voor plek 2.
Maar afgezien van dat vond ik hem dit seizoen nog niet super imponerend.
Maakt niet uit dat 't voor plek 2 was. Als Boonen zo kapot sprint ben je echt wel ziekelijk sterk. Hij had net ook op 250 meter z'n hoofd omhoog, vol in de wind dacht ikquote:Op zondag 7 mei 2006 17:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, okay. Dat was een indrukwekkende sprint, maar wel voor plek 2.
Maar afgezien van dat vond ik hem dit seizoen nog niet super imponerend.
Hij liet zich een beetje verrassen door Olaf Pollack en kwam eigenlijk nooit op volle snelheid had ik het idee.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat 't voor plek 2 was. Als Boonen zo kapot sprint ben je echt wel ziekelijk sterk. Hij had net ook op 250 meter z'n hoofd omhoog, vol in de wind dacht ik![]()
Dat idee heb ik ook. Een 'wannabe' sprinter. Iets wat dus nooit zal winnen. Gevalletje horrilo bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:16 schreef ScottTracy het volgende:
Brown is een slechte aankoopHij weet totaal niet hoe hij zich moet plaatsen in een massasprint, heb ik het idee
Nee, Rabo wil een spurter hebben die alles zo ongeveer in z'n ééntje doet. Die bestaan nauwelijks. In plaats van wat mannetjes mee te nemen puur voor Brown gaan ze weer die onzinnige "vrijbuitersrol" aannemen.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:16 schreef ScottTracy het volgende:
Brown is een slechte aankoopHij weet totaal niet hoe hij zich moet plaatsen in een massasprint, heb ik het idee
Ik denk 't laatste, 4 minuten in de tijdrit verliezen op Basso is anders wel erg veel (volgens mij kreeg Rasmussen (als klassementsrenner) dat alleen voor elkaar vorig jaar in de tour (quote:Op maandag 8 mei 2006 10:09 schreef Leatherface het volgende:
Hmm, beetje weinig vertrouwen in zijn eigen mogelijkheden.
Of probeert Cunego iedereen zand in de ogen te strooien?
Op wielinga jaquote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef ScottTracy het volgende:
Hij maakt in de bergen die 4 minuten wel goed.
Cunego maakt niks goed. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in hem voor de laatste week maar hij mag me verbazenquote:
die spaart zich tot week 3?quote:
das tactiekquote:Op maandag 8 mei 2006 12:54 schreef Zwansen het volgende:
196 RASMUSSEN Michael DEN RAB 4:54:55 3:15
Wat heeft die gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |