Ja, Wielinga bulkt van het talent alleen is hij bij Rabobank kapot gemaakt. Als hij in vorm is, is hij inderdaad een van de betere klimmers van Nederland.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft goed gereden ja, maar ik moet eerst nog zien of hij ook zo goed is als het echte klimwerk gaat beginnen, waarin hij toch pretendeert goed te zijn.
In 2 weken kan je een aardig gewicht verliezen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:30 schreef Leatherface het volgende:
Basso is voorlopig in mijn ogen wel de te kloppen man.
Alleen vraag ik me af of hij met zijn 70 kilo niet iets aan de zware kant is voor die lastige bergritten in week 3.
'Remmert', niet echt een goede naam om daarmee in een groep aan een alpenafdaling te beginnen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:35 schreef Gitanki het volgende:
Remmert inderdaad goed, nu z'n voornaam nog ff in Doortrappert of gas-ton veranderen en hij gaat bergetappes winnen
Hij heb die 2 chickies daarna ook flink te grazen genomen met champagnequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:05 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Tsjek zijn mondhoeken. Ik zie hier een soort van grijns(je)!
Mja, ik weet niet wie er nu 1e staat in het teamklassement?quote:Op zondag 7 mei 2006 08:57 schreef flyckje het volgende:
bijna iedereen zegt dat julich niet voluit gegaan is. Maar dat snap ik toch niet echt. Ik zou denken dat ze met oog op de ploegentijdrit het teamklassement willen leiden tot dan. zodat ze in de beste positie beginnen.
Discovery Channel. CSC staat vijfde, maar heeft wel Liquigas en Lampre achter zich gehouden.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wie er nu 1e staat in het teamklassement?
Waarom willen ze in deze fase het roze al hebben? Prestige, ofzo? Tactisch lijkt het mij beter een Bettini of Rebellin bijvoorbeeld het roze te laten pakken, zodat Gerolsteiner of Quick step de koers gaat controleren totdat de bergen beginnen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:20 schreef Bartoli het volgende:
het plan bij CSC was om Julich ofzo in het roze te krijgen na de TTT. Nu Voigt en Sastre nog voor Julich staan gok ik dat ze op Voigt gaan spelen
Na de TTT is Bettini hem sowieso kwijt hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:25 schreef mbn het volgende:
[..]
Waarom willen ze in deze fase het roze al hebben? Prestige, ofzo? Tactisch lijkt het mij beter een Bettini of Rebellin bijvoorbeeld het roze te laten pakken, zodat Gerolsteiner of Quick step de koers gaat controleren totdat de bergen beginnen.
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:41 schreef pfaf het volgende:
Wat een overmacht van Savoldelli zeg.
Vandaag volledig vlak?
Is slechts 1.1%.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:44 schreef Jelminho het volgende:
Zie ik daar nou nog een klimmetje op het eind ? Vanaf hoelaat te bewonderen ? Met een kater giro kijken, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |