abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58323488
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Instagib is gewoon leuker dan normal weapons. Echt een blunder dat er geen Insta in UT3 zit, geen wonder dat niemand het koopt en dat de community zo dood is als een pier.
Na `99 was UT al dood hoor.

Voertuigen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_58323987
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:22 schreef McGilles het volgende:

[..]

Instagib is voornamelijk voor mensen die de shieldbelt en armor niet kunnen timen en tactisch zwak zijn. De tactiek verdwijnt gewoon voor 90% als je instagib gaat spelen.
Ja, jij bent 1337, alles wat anderen doen is n00b.

Hail king McGilles
pi_58324000
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Na `99 was UT al dood hoor.

Voertuigen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt, maar er was nog wel van een gemeenschap te spreken. Nu is er echt niets meer over. Ik vind zelf UT3 ook geen bal aan.
pi_58324051
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja, jij bent 1337, alles wat anderen doen is n00b.

Hail king McGilles
Dankje, je hebt gelijk!
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:42:16 #155
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_58324343
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:22 schreef McGilles het volgende:

[..]

Instagib is voornamelijk voor mensen die de shieldbelt en armor niet kunnen timen en tactisch zwak zijn. De tactiek verdwijnt gewoon voor 90% als je instagib gaat spelen.
Instagib is voor mensen die houden van snelheid, 1 schot en je bent dood.
niet of 1 persoon meer armor heeft dan de ander
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_58324358
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:42 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Instagib is voor mensen die houden van snelheid, 1 schot en je bent dood. noobs
pi_58324427
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:42 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Instagib is voor mensen die houden van snelheid, 1 schot en je bent dood.
Het perfecte spel gewoon zo simpel en rechttoe-rechtaan maken dat zelfs een mongool een kill kan maken. Het is juist leuk dat armor bestaan, dat maakt het verschil tussen goede en slechte spelers. Iemand die het spel niet kan zal nooit een armor of een shieldbelt in een geheel potje aanraken omdat een goede speler deze altijd zal afpakken!

En wat is sneller aan instagib tov normal game?
pi_58324850
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:46 schreef McGilles het volgende:

[..]

Het perfecte spel gewoon zo simpel en rechttoe-rechtaan maken dat zelfs een mongool een kill kan maken. Het is juist leuk dat armor bestaan, dat maakt het verschil tussen goede en slechte spelers. Iemand die het spel niet kan zal nooit een armor of een shieldbelt in een geheel potje aanraken omdat een goede speler deze altijd zal afpakken!

Ik ben ene keer naar een lan geweest en ik en m'n team deden voor de grap mee aan UT. We hadden het amper gespeelt maar we konden gewoon mee met de andere teams omdat het instagib was

Skill-loos is het
pi_58324940
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:09 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik ben ene keer naar een lan geweest en ik en m'n team deden voor de grap mee aan UT. We hadden het amper gespeelt maar we konden gewoon mee met de andere teams omdat het instagib was

Skill-loos is het
In het verleden heb ik genoeg spelers vernederd op Liandri met een score van 40 - 0 oid en toen zeiden ze gelijk iets in de trend van 'Ja maar hier is ook geen zak aan' en wilden ze gelijk gaan instagibben.

De voornaamste reden is omdat ze gewoon te slecht voor de normale UT zijn. Tevens is het trieste dat de mensen die zo hard 'INSTAGIB' schreeuwen 9 van de 10 keer er nog niks van bakken.

Instagib spelen is hetzelfde als je tegen schaker wel een potje wilt schaken maar dan alleen met pionnen, omdat het anders te lastig word.
pi_58325001
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:15 schreef McGilles het volgende:

[..]

In het verleden heb ik genoeg spelers vernederd op Liandri met een score van 40 - 0 oid en toen zeiden ze gelijk iets in de trend van 'Ja maar hier is ook geen zak aan' en wilden ze gelijk gaan instagibben.

De voornaamste reden is omdat ze gewoon te slecht voor de normale UT zijn. Tevens is het trieste dat de mensen die zo hard 'INSTAGIB' schreeuwen 9 van de 10 keer er nog niks van bakken.

Instagib spelen is hetzelfde als je tegen schaker wel een potje wilt schaken maar dan alleen met pionnen, omdat het anders te lastig word.
Dat zeg ik dus
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:41:58 #161
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_58325453
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:46 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat dacht je van ammo + weapons zoeken? en dan je belt etc.
als je lekker wilt CTF-en is insta veeel leuker. anders respawn je en moet je eerst guns zoeke voor je vlaggetje terug halen kan.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:43:46 #162
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_58325499
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus
Maarja, TO is weer een stapje hoger dan UT. Ik vind UT teveel rammen en beuken, met TO is dat toch iets minder...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_58325691
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Wat dacht je van ammo + weapons zoeken? en dan je belt etc.
als je lekker wilt CTF-en is insta veeel leuker. anders respawn je en moet je eerst guns zoeke voor je vlaggetje terug halen kan.
En dit meen je serieus?
Jij loopt nooit langs een wapen als je richting enemy base gaat? Het is juist debiel dat als je dood bent met instagib gelijk weer precies hetzelfde kan gaan doen, spammen met je shockrifle, debiel toch, je hoeft echt niks, maar dan ook niks te kunnen.

En over wapen + ammo zoeken en dan je belt. Jij denkt dat als je echt tegen een goede speler speelt dat je kans maakt om de belt ooit te pakken, je bent al dood als je onderweg bent.
pi_58325738
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Instagib is gewoon leuker dan normal weapons. Echt een blunder dat er geen Insta in UT3 zit, geen wonder dat niemand het koopt en dat de community zo dood is als een pier.
Er zit insta in UT3 hoor, zijn wel een paar servers te vinden geloof ik. Speel zelf liever nw zowel in ut3 als in ut99, dus weet niet hoe de instagib community is.
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:23:49 #165
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_58326233
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef McGilles het volgende:

[..]

En dit meen je serieus?
Jij loopt nooit langs een wapen als je richting enemy base gaat? Het is juist debiel dat als je dood bent met instagib gelijk weer precies hetzelfde kan gaan doen, spammen met je shockrifle, debiel toch, je hoeft echt niks, maar dan ook niks te kunnen.

En over wapen + ammo zoeken en dan je belt. Jij denkt dat als je echt tegen een goede speler speelt dat je kans maakt om de belt ooit te pakken, je bent al dood als je onderweg bent.
Ach zo kan je eeuwig discussieren. ik speel nu nog steeds ictf and i like it, lang genoeg nw gespeeld maar ik vind t niks.
pi_58327375
Moet je eens CTF spelen met alleen pulse guns in UT99. Pfuuuu, daar kom je niet door.
pi_58333946
Ik speel zelf ook het liefst INSTAGIB en ja gewoon om dat met alle wapens gewoon bagger is en ik snel d00d ga maar aan de andere kant, ben je goed in Instagib kun je gewoon goed mikken... want er zijn genoeg spelers die instagib spelen die haast onverslaagbaar zijn

SLV is trouwens ook rocke hoor... Dat is ook 1x b0000m en d00d maar dan op een leuke manier
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_58334523
Dm-Deck16
Built for Speed
pi_58354555
Ik vind insta af en toe ook wel leuk, maar liever gewoon de normal weapons.

Sinds een paar dagen heb ik wel een raar iets..Ik heb Vista, en met UT liep het als een zonnetje eigenlijk, maar nu sinds een paar dagen heb ik van die rare dingen...Mijn ping is rond de 40, prima dus, maar ik heb zo vreselijk last van "lag"! soms sta ik zelfs een paar seconden gewoon stil, en trilt mijn beeld heel erg, alsof ik tegen een muur op loop, maar dan gewoon in een open ruimte, ik kan dan verder niks doen...en als ik voor 100% zeker weet dat ik iemand raak, mis ik blijkbaar toch....?

Kan dit een video driver iets zijn? echt vaag, maar wel superklote...

oh...en wat is dat UTDC2.0.dll (oid) de ene server zegd die moet je installeren, en een andere server zegd dat ik gehackt ben omdat ik dit bestandje heb....

Kan dit met bovenstaande probleem te maken hebben?
pi_58359258
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:30 schreef Dynia het volgende:
Kan dit met bovenstaande probleem te maken hebben?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=UTDC2.0+&meta=

Maar volgens mij heeft het er niet mee te maken! maar google geeft genoeg antwoorden!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_58359796
gare zooi, ik zal UT eens opnieuw installeren...Snap er geen reet van, lage ping maar toch hickups en enorm lag gevoel
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 mei 2008 @ 17:45:53 #172
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_58746371
wanneer gaan we weerus spelen met elkaar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 oktober 2008 @ 18:14:48 #173
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62817309
Wanneer gaan we weerus unrealen dan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62822382
Voor alle UTers die eens wat anders willen, er is een mod (SLV) waarbij je op raketten vliegt! echt stoer, best moeilijk maar na veel oefenen kom je heel ver

Meer info:
http://www.ut-slv.com

en de server waar ik zelf op speel
IG Strangelove Arena Generation III te vinden op http://www.ut-slv.com/servers/
Like trump...
pi_62822501
Als er keer unreal avond is, count me in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')