Na `99 was UT al dood hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Instagib is gewoon leuker dan normal weapons. Echt een blunder dat er geen Insta in UT3 zit, geen wonder dat niemand het koopt en dat de community zo dood is als een pier.
Ja, jij bent 1337, alles wat anderen doen is n00b.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Instagib is voornamelijk voor mensen die de shieldbelt en armor niet kunnen timen en tactisch zwak zijn. De tactiek verdwijnt gewoon voor 90% als je instagib gaat spelen.
Klopt, maar er was nog wel van een gemeenschap te spreken. Nu is er echt niets meer over. Ik vind zelf UT3 ook geen bal aan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Na `99 was UT al dood hoor.
Voertuigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dankje, je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, jij bent 1337, alles wat anderen doen is n00b.Hail king McGilles
Instagib is voor mensen die houden van snelheid, 1 schot en je bent dood.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Instagib is voornamelijk voor mensen die de shieldbelt en armor niet kunnen timen en tactisch zwak zijn. De tactiek verdwijnt gewoon voor 90% als je instagib gaat spelen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Instagib is voor mensen die houden van snelheid, 1 schot en je bent dood. noobs
niet of 1 persoon meer armor heeft dan de ander
Het perfecte spel gewoon zo simpel en rechttoe-rechtaan maken dat zelfs een mongool een kill kan maken. Het is juist leuk dat armor bestaan, dat maakt het verschil tussen goede en slechte spelers. Iemand die het spel niet kan zal nooit een armor of een shieldbelt in een geheel potje aanraken omdat een goede speler deze altijd zal afpakken!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Instagib is voor mensen die houden van snelheid, 1 schot en je bent dood.
niet of 1 persoon meer armor heeft dan de ander
Ik ben ene keer naar een lan geweest en ik en m'n team deden voor de grap mee aan UT. We hadden het amper gespeelt maar we konden gewoon mee met de andere teams omdat het instagib wasquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het perfecte spel gewoon zo simpel en rechttoe-rechtaan maken dat zelfs een mongool een kill kan maken. Het is juist leuk dat armor bestaan, dat maakt het verschil tussen goede en slechte spelers. Iemand die het spel niet kan zal nooit een armor of een shieldbelt in een geheel potje aanraken omdat een goede speler deze altijd zal afpakken!
En wat is sneller aan instagib tov normal game?
In het verleden heb ik genoeg spelers vernederd op Liandri met een score van 40 - 0 oid en toen zeiden ze gelijk iets in de trend van 'Ja maar hier is ook geen zak aan' en wilden ze gelijk gaan instagibben.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben ene keer naar een lan geweest en ik en m'n team deden voor de grap mee aan UT. We hadden het amper gespeelt maar we konden gewoon mee met de andere teams omdat het instagib was
Skill-loos is het
Dat zeg ik dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
In het verleden heb ik genoeg spelers vernederd op Liandri met een score van 40 - 0 oid en toen zeiden ze gelijk iets in de trend van 'Ja maar hier is ook geen zak aan' en wilden ze gelijk gaan instagibben.
De voornaamste reden is omdat ze gewoon te slecht voor de normale UT zijn. Tevens is het trieste dat de mensen die zo hard 'INSTAGIB' schreeuwen 9 van de 10 keer er nog niks van bakken.
Instagib spelen is hetzelfde als je tegen schaker wel een potje wilt schaken maar dan alleen met pionnen, omdat het anders te lastig word.
Wat dacht je van ammo + weapons zoeken? en dan je belt etc.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het perfecte spel gewoon zo simpel en rechttoe-rechtaan maken dat zelfs een mongool een kill kan maken. Het is juist leuk dat armor bestaan, dat maakt het verschil tussen goede en slechte spelers. Iemand die het spel niet kan zal nooit een armor of een shieldbelt in een geheel potje aanraken omdat een goede speler deze altijd zal afpakken!
En wat is sneller aan instagib tov normal game?
Maarja, TO is weer een stapje hoger dan UT. Ik vind UT teveel rammen en beuken, met TO is dat toch iets minder...quote:
En dit meen je serieus?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Wat dacht je van ammo + weapons zoeken? en dan je belt etc.
als je lekker wilt CTF-en is insta veeel leuker. anders respawn je en moet je eerst guns zoeke voor je vlaggetje terug halen kan.
Er zit insta in UT3 hoor, zijn wel een paar servers te vinden geloof ik. Speel zelf liever nw zowel in ut3 als in ut99, dus weet niet hoe de instagib community is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Instagib is gewoon leuker dan normal weapons. Echt een blunder dat er geen Insta in UT3 zit, geen wonder dat niemand het koopt en dat de community zo dood is als een pier.
Ach zo kan je eeuwig discussieren. ik speel nu nog steeds ictf and i like it, lang genoeg nw gespeeld maar ik vind t niks.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dit meen je serieus?
Jij loopt nooit langs een wapen als je richting enemy base gaat? Het is juist debiel dat als je dood bent met instagib gelijk weer precies hetzelfde kan gaan doen, spammen met je shockrifle, debiel toch, je hoeft echt niks, maar dan ook niks te kunnen.
En over wapen + ammo zoeken en dan je belt. Jij denkt dat als je echt tegen een goede speler speelt dat je kans maakt om de belt ooit te pakken, je bent al dood als je onderweg bent.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=UTDC2.0+&meta=quote:Op maandag 28 april 2008 10:30 schreef Dynia het volgende:
Kan dit met bovenstaande probleem te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |