quote:Failed to load 'engine': Cant find file for package 'Engine'
Signal: SIGSEGV [segmentation fault]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shutdown
Allocation checking disabled
Segmentation fault (core dumped)
Jammer dat ze die "onderkaak-val-smiley"niet meer hebben... DmK is het wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
Zomaar een clan kunnen joinen zonder een toelatingsronde te spelen![]()
Dat kan nooit een goeie clan zijn![]()
dunnow, volgens mij moeten we een goed servertje vindenquote:Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
dibble ! ik ga tegen jou kom snel !
Hoe moet dat ookalweer precies online enzo![]()
Is dat persee nodig? voeg me toe op msn ;oquote:Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef Dibble het volgende:
[..]
dunnow, volgens mij moeten we een goed servertje vinden
verslavend héquote:Op maandag 26 november 2007 02:51 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb dus tot 2 uur vannacht nog CTF gedaan
quote:Op maandag 26 november 2007 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok wie gaat ff
hoe wat waar ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik doe ook mee, Instagib op Deck 17 please!
deck 17 bestaat toch niet, of bedoel je de deck mods? ik ken wel zo'n server maar zitten altijd 20 man opquote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik doe ook mee, Instagib op Deck 17 please!
Ik ken alleen deck 16. 17 nog nooit in beland.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:12 schreef Public_NME het volgende:
Deck 17 niet kennen als UT spielert
Ik speel nog altijd UT: Tactical Operations, is veel leuker dan UT imo.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:49 schreef paultjuhhh het volgende:
kom we gaan unrealen
Ik speel vaak op de NAM server of op Heaven & Hell op versie 3.5. Zelfde nick.quote:
Sorry, ik was in de war, deck17 is UT2004quote:Ik ken alleen deck 16. 17 nog nooit in beland.
Heel wat jaren terug toen ik het nog actief speelde speelden voornamelijk mensen instagib die te slecht waren met de normal weapons, omdat ze daar nooit een kill konden maken.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
De diehards spelen allemaal instagib en weinig op publics, meestal alleen cupwars in de avonden op privé servers
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:21 schreef De_Ananas het volgende:
Maten van me hadden nog een stoere fragmovie gemaakt, devastation ofzo
dat werd hier al uitgelegdquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:59 schreef Chandler het volgende:
Tevens heb ik ook een foutmelding iets over DE ofzo. maar goed, ik kom op de meeste servers
Tnx, ik ga het vandaag eens proberen!quote:
Dat wel, maar het niveau is over het algemeen bedroevend, jammer. Hoe goed dit spel vroeger was, het geeft niet meer hetzelfde gevoel als toen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heel wat jaren terug toen ik het nog actief speelde speelden voornamelijk mensen instagib die te slecht waren met de normal weapons, omdat ze daar nooit een kill konden maken.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik een instagib-only speler totaal vernederde, alhoewel ik het zelf nooit speelde.
Instagib is voornamelijk voor mensen die de shieldbelt en armor niet kunnen timen en tactisch zwak zijn. De tactiek verdwijnt gewoon voor 90% als je instagib gaat spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Instagib is gewoon leuker dan normal weapons. Echt een blunder dat er geen Insta in UT3 zit, geen wonder dat niemand het koopt en dat de community zo dood is als een pier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |