Hoiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef LXIV het volgende:
Goedemiddag
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:32 schreef LXIV het volgende:
Zojuist Anne in bad gedaan. Dat ging allemaal goed, al vond ze het niet erg leuk!![]()
Toen we haar daarna op haar buik op het aankleedmatje legden kroop ze er al bijna af! Drie dagen oud! De kraamhulp had dat nog nooit eerder gezien. 'Wat voor mensen zijn jullie met zo een kind'
En over twee weken haar eerste post op FOK!quote:
En dan nog een paar dagen en dan heeft ze Danny vervangenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
En over twee weken haar eerste post op FOK!!
Over een maand de jongste minister-president ooitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan nog een paar dagen en dan heeft ze Danny vervangen.
En na een half jaar is de wereld van haar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over een maand de jongste minister-president ooit!
Alsjeblieft! Alle 6 de TTK smilies die ik zojuist heb gefabriceerd!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef Lienekien het volgende:
En nou allevier op een rijtje?
Leuk. We mogen ze zo linken vanaf verhalennet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Alle 6 de TTK smilies die ik zojuist heb gefabriceerd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de andere kant, hoe eerder ze kan lopen, hoe eerder ze bijvoorbeeld je auto kan wassen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Dat hoop ik niet. Laat haar maar lekker verzorgd worden...
Ja hoor. Volgens mij heb ik meer dan genoeg bandbreedte voorlopig!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk. We mogen ze zo linken vanaf verhalennet?
[afbeelding]
En dan moeten wij er allemaal vanafquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En na een half jaar is de wereld van haar.
TTK'ers mogen blijven, vind ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan moeten wij er allemaal vanaf!
Leuk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Alle 6 de TTK smilies die ik zojuist heb gefabriceerd!
[afbeeldingen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |