Op foto 4 staat mijn vriendin, mijn vriendin is nogal gek op de zon. Als ze 10 uur per dag zou kunnen zonnen doet ze dat ook. We hebben net in de tuin ontbeten en ze is er nu ff in de zon gaan liggen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:04 schreef 4Vita het volgende:
Wat ik wel wil weten grappig vind is wat iemand denkt bij het zien van iets, wat dacht jij dus bij foto vier ? Waarom koos je daarvoor ?
Ah dat is leuk om te horen man! Wat ik dan mis he, is de echtheid, de...hoe zeg je het..het intense...het lijkt nu alsof ze slapjes haar handen uitstrekt. maar ik mis het echt van:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:32 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Op foto 4 staat mijn vriendin, mijn vriendin is nogal gek op de zon. Als ze 10 uur per dag zou kunnen zonnen doet ze dat ook. We hebben net in de tuin ontbeten en ze is er nu ff in de zon gaan liggen.
Gisteren toen deze foto is gemaakt hadden we samen een halve middag vrij (de eerste sinds het mooie weer), in het bos is niet al te veel zon op bepaalde plaatsen na. Dit is dus zo'n punt. Hoog op een hoekje met uitzicht over het gehele stuwmeer. Dus voor mij is dit meer iets van --> Come on sunshine.. take me away..
Daar heb 100% gelijk in, bv hoofd naar achteren, armen minder strak, beetje door de knieen ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:36 schreef 4Vita het volgende:
[..]
Ah dat is leuk om te horen man! Wat ik dan mis he, is de echtheid, de...hoe zeg je het..het intense...het lijkt nu alsof ze slapjes haar handen uitstrekt. maar ik mis het echt van:
SUNSHINE!! HERE I AM!
Het lijkt nu alsof ze het verkeer regelt haha![]()
of zittend tegen de boom met de zonnestralen op haar gezicht vallend.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:38 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Daar heb 100% gelijk in, bv hoofd naar achteren, armen minder strak, beetje door de knieen ?
ja zo dacht ik het inderdaad ook, hoofd naar achter en dan inderdad dat het licht echt op haar hoofd valt en dat zij een interactie heeft met de zon...beetje extra mystiek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:38 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Daar heb 100% gelijk in, bv hoofd naar achteren, armen minder strak, beetje door de knieen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |