Wat me opvalt uit het artikel is dat hij gewoon dat ding pakt en gelijk begint te spelen. Maar als je voor het eerst de controller pakt lijkt mij het dat je eerst zoiets zegt zo van "de controller is veel kleiner dan ik dacht" (of groter) en misschien ook "de controller voelt lekker aan", etc. Maar zoiets lees ik dus niet. Dat zullen we dus wel lezen als mensen hands-on Wii gaan met Metroid Prime 3 en allerlei andere games op E3.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.
Ik wacht zoals Ruzbeh al zegt liever ff af totdat mensen als Fliepke het ding uit hebben geprobeerd
Hij kan moeilijk zeggen dat hij een kleine Wii heeft he.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat me opvalt uit het artikel is dat hij gewoon dat ding pakt en gelijk begint te spelen. Maar als je voor het eerst de controller pakt lijkt mij het dat je eerst zoiets zegt zo van "de controller is veel kleiner dan ik dacht" (of groter) en misschien ook "de controller voelt lekker aan", etc. Maar zoiets lees ik dus niet. Dat zullen we dus wel lezen als mensen hands-on Wii gaan met Metroid Prime 3 en allerlei andere games op E3.
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:41 schreef Ruzbeh het volgende:
"Mr Miyamoto handed me his Wii, and the first thing I noticed, is that it was very small..."
Hallo, t is TIME MAGAZINE!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef Retuobak het volgende:
Ik moet zeggen, dat TIME artikel klinkt wel HEEL erg lovend, te lovend als je het mij vraagt. Tis bijna net zo erg als sommige artikelen over de Xbox 360 voor release.
Ergens aan wennen is een beetje een onzinreden.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Na een tijdje wen je er wel aan. Net alsof Google een toffe naam is ofzo
Het blijft nog steeds gewoon één mening van één persoon.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hallo, t is TIME MAGAZINE!!!
Geen MTV lounche ofzo! Time is zo'n beetje het meest prestigieuze en objectieve blad die er is op deze planeet. En het is een blad die algemene zaken bespreekt voor 'normale' mensen. Ideaal platform dus voor de Wii.
Ja die quote ken ik, maar toch is het zo. Overigens is met de naam Wii marketingtechnisch veel te doenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ergens aan wennen is een beetje een onzinreden.
Als ik Theo Maassen even vrij mag quoten:
"Als je elke dag een deegroller in je poepgaatje stopt went dat ook wel, maar dat is nog geen reden om het te doen"
Wee=pis.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja die quote ken ik, maar toch is het zo. Overigens is met de naam Wii marketingtechnisch veel te doen
Aangezien het niet van Nintendo zelf is is het misschien wat vergezocht, maar het zou wel erg goed samenwerken met de controller.quote:Not sure if this has been posted or not, but I just found this (dated 5/2) and thought it was really interesting. Now, I'm no patent expert and these things are LOADED with tech-talk that I can barely understand, but this paragraph really caught my attention:
A current problem with the prior art force feedback interfaces is that force sensations output by the devices are often predefined, "canned"-sensations that are simply output by the interface device when instructed by the host computer. For example, a jolt force may be output by the actuators of the force feedback device in response to an event occurring in a game, such as a collision of a controlled vehicle with an obstacle such as a wall. The prior art force feedback devices simply output a jolt force in a specified direction having a predetermined duration and magnitude. While effective to relay the collision experience to some extent, this jolt may also be unsatisfying for the user, since the user has no way to affect the jolt based on the user's input during the jolt's duration. For example, the user cannot, in anticipation of the collision, cushion the jolt caused by the impact by moving the joystick in the same direction as the jolt or moving the joystick in other ways.
and this one:
Multiple different types of dynamic force sensations are implemented by adjusting the parameters defining the simulated physical system. Predefined commands and parameters initiate a Dynamic Recoil to cause the physical system to simulate a recoil of a weapon fired in the graphical environment, a Dynamic Impact to simulate an impact of an object with a user-controlled object in the graphical environment, a Dynamic Liquid causing the physical system to simulate an undulating liquid in which the graphical object is situated which exerts forces on the user object, a Dynamic Inertia for implementing a simulated weight of a graphical object manipulated by the user object in the graphical environment, a Dynamic Center Drift to simulate a drifting mass attached to the user object, a Dynamic Sling to simulate the feel of swinging a mass on a flexible member around the user object, and a Dynamic Paddle to simulate the feel of a mass colliding with a user controlled graphical object and guiding the mass after the collision. In all of these sensations, the user may influence the feel of the sensation during the dynamic sensation. The dynamic force routine may also report positions of the simulated mass to the host computer during the dynamic force sensation.
I'm pretty sure that this is what we're going to hear about in just a few more days - sound cool? I really think so...
...and for those strong in mind, read the full patent here: http://patft1.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.html&r=1&f=G&l=50&co1=AND&d=PTXT&s1=nintendo&OS=nintendo&RS=nintendo
Gaat microsoft vast straks werken met immersion, dan is het rijtje compleetquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb al voordat de controller onthuld werd onderzoek gedaan naar Immersion. Ik heb ze enkele mailtjes gestuurd, en ook teruggekregen.
Blijkt dat ze alleen voor de PC werken atm, en niet voor een console ontwikkelaar. Maar misschien kondigen ze wat aan op E3, je weet maar nooit
dromen kan altijdquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb al voordat de controller onthuld werd onderzoek gedaan naar Immersion. Ik heb ze enkele mailtjes gestuurd, en ook teruggekregen.
Blijkt dat ze alleen voor de PC werken atm, en niet voor een console ontwikkelaar. Maar misschien kondigen ze wat aan op E3, je weet maar nooit
Of dat 'ie met z'n Wii gaat spelenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat hij een kleine Wii heeft he.
Te flauw
Microsoft is al grootaandeelhouder in Immersion.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef Tware het volgende:
[..]
Gaat microsoft vast straks werken met immersion, dan is het rijtje compleet![]()
Dus? 1 persoon kan heeel erg beinvloedbaar zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hallo, t is TIME MAGAZINE!!!
Geen MTV lounche ofzo! Time is zo'n beetje het meest prestigieuze en objectieve blad die er is op deze planeet. En het is een blad die algemene zaken bespreekt voor 'normale' mensen. Ideaal platform dus voor de Wii.
Kijk, dat wil ik horen!!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:44 schreef Erwtensoep het volgende:
In de podcast van 1up liet een van de editors tussen neus en lippen door ook blijken dat hij heel erg onder de indruk was van een speelsessie met de wii. Voor de rest mocht hij er niets over zeggen.
Als het Time magazine is dan kun je wel stellen dat, wie het ook was, het een reporter is die niet zomaar bij Time werkt. Die nemen namelijk niet middelmatige figuren aan.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dus? 1 persoon kan heeel erg beinvloedbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |