Als je kon dansen dan zou ik met je mee gaan..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:43 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik wil vanavond uit in Amsterdam, film kijken ofzo.
Maar mijn vrienden zijn op vakantie of kunnen niet.
Ik ben een man van 28, hou van films en toneel en shoarma eten, kan niet dansendrink wel, blow niet, ik heb veel gereisd en kan veel verhalen vertellen.
Ben op zoek naar een meisje/vrouw die ik mee uit mag nemen.
alsof ik met een meisje van 17 op stap zou gaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:18 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Als je kon dansen dan zou ik met je mee gaan..
Helaas Pindakaas
geowndquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
alsof ik met een meisje van 17 op stap zou gaan
ik ben geen pedofiel
Op stap gaan houdt niet meteen in dat je je piemel ergens in hoefd te steken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
ik ben geen pedofiel
Wil dr eindelijk iemand met 'm uit.. pleurt ie dr zo'n opmerking neer..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
ik ben geen pedofiel
Niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef brrrrrrt het volgende:
ik ben geen pedofiel
* ik moet het even aan mijn moeder vragen....*quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:43 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik ben een man van 28, hou van films en toneel en shoarma eten, kan niet dansendrink wel, blow niet, ik heb veel gereisd en kan veel verhalen vertellen.
grappige naam voor iemand die hierop reageert. (zie www.martijn.org)quote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef m021 het volgende:
Niet?Da's anders hartstikke hip hoor!
Groetjes,
Martijn
valt te proberen.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:32 schreef IrisVrede het volgende:
* ik moet het even aan mijn moeder vragen....*
OT: niet dansen he >> geeft niet gewoon ff goed doortanken en dan lukt het wel
waar moet je vandaan komen dan? uit Friesland ofzo? En waarom met de taxi? Geen trein waar je woont?quote:en nee ik kom niet naar amsterdam want met de taxi is dat niet te betalen
quote:Op zondag 7 mei 2006 02:32 schreef brrrrrrt het volgende:
grappige naam voor iemand die hierop reageert. (zie www.martijn.org)
Hahahaha.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:43 schreef brrrrrrt het volgende:
twente >>> en nee rond die tijd reed er geen trein meerquote:Op zondag 7 mei 2006 02:35 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
valt te proberen.
[..]
waar moet je vandaan komen dan? uit Friesland ofzo? En waarom met de taxi? Geen trein waar je woont?
Grapje, toch?!quote:Op zondag 7 mei 2006 02:32 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
grappige naam voor iemand die hierop reageert. (zie www.martijn.org)
hoe meer zielen hoe meer lolquote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef Dark_Killah het volgende:
Mannen mogen ook mee?
Nee hij wil graag een meisje of vrouw.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef Dark_Killah het volgende:
Mannen mogen ook mee?
Wellicht wil een pruik en lippenstift wel helpen? Leen je een bh van je moeder, stopt er wat sokken in en noem je jezelf dark killahlientje.. tadaaaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |