Het kan ook zijn dat ze het niet van Roderick bekend maakten, omdat hij die "onherroepelijke hint" had gekregen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Freezor het volgende:
Niemand stemt op Roderick en van Roderick is niet duidelijk op wie hij stemt. Als ze de lijn doorzetten is hij dus de verliezer.
Oeh dat zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Urquhart het volgende:
Karel gaf van tevoren aan dat er in deze serie iets ging gebeuren waar iedereen van versteld ging staan. Misschien duidt dat op het feit dat mol Roderick niet verdacht wordt, waardoor er geen winnaar is ?
Dan wint toch degene die de meeste antwoorden goed heeft?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Urquhart het volgende:
Karel gaf van tevoren aan dat er in deze serie iets ging gebeuren waar iedereen van versteld ging staan. Misschien duidt dat op het feit dat mol Roderick niet verdacht wordt, waardoor er geen winnaar is ?
En anders degene die de test het snelst gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dan wint toch degene die de meeste antwoorden goed heeft?
In de reguliere tests wel, maar volgens mij is het nooit voorgekomen dat de mol in de finale niet verdacht wordt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dan wint toch degene die de meeste antwoorden goed heeft?
Ja, dat leek wel heel ingestudeerd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
Roderick moet het wel zijn.
Die actie met die hint was te raar. Wat ie toen zei.
Werd tijdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tof dat karel vandaag echt eens uit de verf kwam als presentator
Hij zei dat dat al in de eerste aflevering zou gebeuren, dacht ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Urquhart het volgende:
precies, als dat zo duidelijk was, waarom twijfelde hij dan nog tussen deze twee?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
Roderick moet het wel zijn.
Die actie met die hint was te raar. Wat ie toen zei.
Dan hoop ik helemaal op Roderick. Zou een stunt zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In de reguliere tests wel, maar volgens mij is het nooit voorgekomen dat de mol in de finale niet verdacht wordt.
ik heb echt gehoord dat de Mol uit het eerste jaar het geld won, omdat niemand haar had genoemd bij de laatste, beslissende vraag.... maar ik heb het niet gezien, dus bevestiging of ontkenning van iemand die het wel gezien heeft, is welkomquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
En anders degene die de test het snelst gemaakt heeft.
Ok, als ik het dan weer in het Roderick-straatje plaats duidt dat erop dat de Mol meteen van de groep wordt gescheidenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:32 schreef Flem het volgende:
[..]
Hij zei dat dat al in de eerste aflevering zou gebeuren, dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |