Verdulle. Vooral omdat de laatste uitzending voor heel wat verheldering zorgde en ik denk dat ik niet de enige ben die is gaan twijfelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb je pech. Denk ik. Ik bekijk het nog even!
Jíj bent gaan twijfelen tussen Fré en Milouska?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook gaan twijfelen maar ik weiger gewoon om Milouska als winnaar of mol neer te zetten, ik weiger.
Nee, maar wel over wie de winnaar wordt. Mijn mol is en blijft Frédérique.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jíj bent gaan twijfelen tussen Fré en Milouska?. Ga dan in ieder geval voor Fré en Ro.
.
Roderick was niet bekend en van Milouska ben ik het ook vergeten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar wel over wie de winnaar wordt. Mijn mol is en blijft Frédérique.
Ik ben trouwens nu al weer vergeten op wie Milouska stemde en op wie Roderick stemde.
Oh. Ik heb nog nooit gelet op wat Frédérique stemde. Aangezien ik er altijd van overtuigd was dat zij de mol is. Als de mol uiteindelijk Roderick blijkt te zijn, kan ik er nog mee leven. Maar als het Milouska blijkt te zijn, ga ik mezelf in een coma stompen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet alleen nog dat Frédérique op Milouska stemde. Maar daar heb ik dus niks aan.
Hm, ik wil niet dat Milouska wint.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef babette21 het volgende:
Milouska stemde op Frederique
Roderick gaf alleen aan in allebei niet de Mol te zien, het leek of hij zijn kansen ging spreiden
ik ook niet... daarom zat ik ook van "nee Frederique, níet switchen!!!"quote:
Eh. Vind je dat niet een beetje verdacht, als je bedenkt dat hij die hint heeft gekregen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef babette21 het volgende:
Milouska stemde op Frederique
Roderick gaf alleen aan in allebei niet de Mol te zien, het leek of hij zijn kansen ging spreiden
Ja, maar... ja, maar... Frédérique is de molquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook niet... daarom zat ik ook van "nee Frederique, níet switchen!!!"
dat Roderick straks niet de Mol blijkt te zijn is 1 ding, maar als Frederique ook nog 's niet wint.......
uiteraard, hij zat dan ook uit z'n nek te lullen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:23 schreef Chowi het volgende:
Eh. Vind je dat niet een beetje verdacht, als je bedenkt dat hij die hint heeft gekregen?
Ik wíl niet dat Roderick de Mol is. Dat zou vreselijk zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard, hij zat dan ook uit z'n nek te lullen...
dat doen Mollen wel vaker
waarom zou dat zo vreselijk zijn dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wíl niet dat Roderick de Mol is. Dat zou vreselijk zijn.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:21 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Vrijdag al? Niet meer pas na de herhaling?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De aflevering staat online.
volgens mij na zaterdag 6 mei 2006 00.00quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:24 schreef Svensational het volgende:
Ja okee, dat is zaterdag, maar ik weet niet hoelang daarvoor het al online stond!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef Woepsie het volgende:
Weetje, voor de zekerheid neem ik het wel op. Anders moet ik weer alles en iedereen ontlopen.
Dat vind ik ook erg in zijn richting wijzen inderdaad, dat becommentarieer.... en zoals ik al eerder meldde is het bloedirritant om naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hey, relax. Er was een molaanwijzing. Ik vind Roderick verdacht, omdat hij altijd aan het einde van de uitzending zo gaat doen alsof hij het weet ofzo. "Een van ons drieën jongens". "Er staat hier iemand te liegen".
En tijdens die mol-opdracht: "We hebben allemaal de mol gezien, Hij staat hier gewoon tussen, de mol!". En dat terwijl hij toen nog Peggy verdacht. Waarom zou je hij zeggen als Peggy je voornaamste mol-kandidaat is? In de laatste afleveringen, als alle mannen weg zijn, zegt hij ook "Wat heeft die goed gespeeld". Om specifiek geen geslacht te noemen.
Sterker nog: 3e zou het juiste antwoord zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:52 schreef PM-girl het volgende:
Net de test gemaakt op widm.nl
Zit er nu een foutje in de test, bij de vraag als hoeveelste moest de mol bij Karel komen in de rechtbank. Je kunt alleen maar 1e of 2e kiezen, terwijl derde er ook bij moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |