Omdat iedereen dat hier denkt en zegt. Maar ik geloof er nog steeds niks van.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:00 schreef Eveli het volgende:
GrmblIk had al zo'n idee dat ze het over 2 afleveringen zouden uitsmeren. Maar ja vergroot wel de spanning. Eigenlijk kan iedereen nu de Mol zijn voor mij.
Sommige hints wijzen toch wel sterk naar Roderick.
ja dat weten we nou welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik blijf ook nóg steeds op MilouskaMaar ze kunnen alle drie wel zijn, maar ik ben standvastig
Dus zeg ik Milouska![]()
klopt helemaal, die voegen ook nog iets extra's toequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn er meer die zo vaak Roderick zijn naam noemen![]()
Ik wist het nietquote:
jij hoort ook niet bij de "we" sinds "we" je onze vriendenclub hebben uitgeschoptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Svensational het volgende:
Ik wist het niet
Ga ontopic met de Fok!kers stom wijfquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hoort ook niet bij de "we" sinds "we" je onze vriendenclub hebben uitgeschopt
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef BVO het volgende:
Ik blijf ook nóg steeds op RoderickMaar ze kunnen alle drie wel zijn, maar ik ben standvastig
Dus zeg ik Roderick![]()
Het blijft erbijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
Kan de prono trouwens opnieuw ingevuld worden deze week? Of blijft het bij wat iedereen de vorige keer heeft ingevuld?
Hey, relax. Er was een molaanwijzingquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef Genverbrander het volgende:
wat een kutaflevering gisteren.
Wat is dit nou, is de avro ook een commerciele omroep geworden? een concept tot op het bot uitmelken en zo lang mogelijk rekken? wat is er gisteren nou eigenlijk gebeurd, met een slee door de woestijn (oef zeg, wat een toptelevisie!) en de rechtbankscene. WAT SAAI!!!!!!!!!!
En wat zijn we te weten gekomen? NIETS!!! Geen afvallers, geen relevante info, niets. Met andere woorden een slaapverwekkende en compleet overbodige aflevering.
Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat goede concepten ook door de publieke omroep helemaal verkracht worden.![]()
Het staat vrijdagavond online.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:16 schreef Woepsie het volgende:
Nog 6 nachtjes slapen en dan weten we het eindelijk.
Moet er dan wel aan denken om het op te nemen want ik wil het wel gelijk vrijdag weten.
Wat als ik van gedachte ben veranderd door de laatste uitzending?quote:
dan ben je daar rijkelijk laat mee en heb je dus pechquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
Wat als ik van gedachte ben veranderd door de laatste uitzending?
Dan heb je pech. Denk ik. Ik bekijk het nog evenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat als ik van gedachte ben veranderd door de laatste uitzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |