quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar aanleiding van de TT dacht ik dat je naar Lourdes was geweest en nu je WIA kwijt was![]()
lol, dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik dacht toen ik de TT las dat TS eerst in een rolstoel zat en nu weer kan lopen![]()
Dat dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar aanleiding van de TT dacht ik dat je naar Lourdes was geweest en nu je WIA kwijt was![]()
Nota bene vanuit het voorportaalDe brutaliteit
nu pas, na het lezen van dit topic? Waarom niet gelijk nadat je weer kon lopen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef amaranta het volgende:
Ik heb dus wel gehad dat ik nav een auto-ongeluk tijdelijk niet kon lopen. Damn nu pas waardeer ik mn benen!
Je hebt gelijk. Ik pas het even aan. Ik bedoelde te zeggen, dat ik toen pas doorhad hoe belangrijk die dingen zijn als je ze niet kan gebruiken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
nu pas, na het lezen van dit topic? Waarom niet gelijk nadat je weer kon lopen?![]()
Snapte het wel hoor, zat maar wat te jennenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik pas het even aan. Ik bedoelde te zeggen, dat ik toen pas doorhad hoe belangrijk die dingen zijn als je ze niet kan gebruiken.
Anti-diefstal, en toch hebben ze je fiets gejatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn mountainbike was eerst ook gepikt....
Boeie anti diefstal verzekering pwnt !!
ik heb hun gepwnd want zij moesten een nieuwe fiets voor mij betalenquote:
Daar heb jij dan weer een paar honderd Euro voor moeten lappenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ik heb hun gepwnd want zij moesten een nieuwe fiets voor mij betalen
Dacht ook zoietsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |