wátte?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij gewoon macleod's daughters gemist
Voor een ijsje hoef ik niet naar Epen hoorquote:
Iets op tv met mooie australische vrouwenquote:
takke-eind weg voor 1 ijsjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor een ijsje hoef ik niet naar Epen hoor
I like jodiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets op tv met mooie australische vrouwen
waar kan ik dat zien?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier liggen genoeg zakken chipsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
ik heb zin in chips
maar die heb ik niet
met t oog op gezonder eten...
dus nu is het enige waar ik trek in heb natuurlijk chips omdat ik dat van mezelf niet mag hebben
aarrgh
Das moeilijk dan, misschien calorie vrije chips?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
ik heb zin in chips
maar die heb ik niet
dus nu is het enige waar ik trek in heb natuurlijk chips omdat ik dat van mezelf niet mag hebben
aarrgh
Die nou juist nietquote:
maar ik mag ze niet hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar kan ik dat zien?
[..]
hier liggen genoeg zakken chips
af en toe ongezond mag best hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
ik heb zin in chips
maar die heb ik niet
aarrgh
Net 5, iedere werkdag om 18.10quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar kan ik dat zien?
[..]
hier liggen genoeg zakken chips
ook nog een verhaal?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ik ga daar graag ijs eten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor een ijsje hoef ik niet naar Epen hoor
Ah ok, op die manierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou ik ga daar graag ijs eten.
Lekker veel ijs voor weinig geld.
het belangrijkstequote:
ja maar ik had t puur over t uiterlijk hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kind.![]()
Ik vond CLaire leuk.
Echt een serie met een verhaal.
I know maar ik ben vandaag pas begonnen met mn goeie voornemen en om dan meteen weer te zondigenquote:
je moet ook niet op een vrijdag beginnen met goede voornemens, kun je beter op een maandag doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
I know maar ik ben vandaag pas begonnen met mn goeie voornemen en om dan meteen weer te zondigen
woensdag was mn mama ook al jarig dus taart op en hapjes en zo
Dat was woensdag, dus kan je prima vandaag wat chipjes etenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
I know maar ik ben vandaag pas begonnen met mn goeie voornemen en om dan meteen weer te zondigen
woensdag was mn mama ook al jarig dus taart op en hapjes en zo
zat ik idd net ook al te denken (echt slecht haha)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet ook niet op een vrijdag beginnen met goede voornemens, kun je beter op een maandag doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |