quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Help dat beest uit zijn lijden.
Nee natuurlijk niet. Gewoon in laten slapen door een dierenarts.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:15 schreef MouseOver het volgende:
Gewoon laten liggen?
Als hij nu al lag te creperen was het sowieso duidelijk, m'n woordkeuze was niet zo fraai. M'n dilemma is dat hij nu vooral lam ligt te wezen. En het zonder eten toch haast niet meer lang kan trekken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Gewoon in laten slapen door een dierenarts.
Laten creperen is een beetje lomp he?
Punt is dat je niet weet hoe lang het nog duurt en hoe naar het nog wordt voor het beestje. Dus je kunt niet zeggen dat een bezoek aan de dierenarts nodeloos zal zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als hij nu al lag te creperen was het sowieso duidelijk, m'n woordkeuze was niet zo fraai. M'n dilemma is dat hij nu vooral lam ligt te wezen. En het zonder eten toch haast niet meer lang kan trekken.
Geld of moeite is verder het probleem niet.. ik wil gewoon niet nodeloos met het beest gaan slepen.
Is ie uit zichzelf gegaan of heb je 'm naar de dierenarts gebracht?quote:
Dierenarts. Ik had gisteravond rond 18.45 gebeld maar toen was de arts bezig en kreeg ik de assistente aan de lijn. Kwartiertje erna zou de avondarts komen dus adviseerde ze dan terug te bellen. Een kwartier later lag beest met een vlakke ademhaling te pitten en voelde koud aan dus ik dacht dat hij toen toch echt bijna vertrokken was. Hij heeft verder de rest van de avond vredig en vrij ontspannen liggen slapen dus heb ik hem maar laten liggen. Vanochtend was hij weer wakker en toen zijn we naar de dierenarts gegaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ie uit zichzelf gegaan of heb je 'm naar de dierenarts gebracht?
Mwoah, ik zou er erg blij mee zijn maar het lijkt me vooralsnog lastig een 'rattenbibliotheek' te vinden om eentje te lenen. Ik hou hem liever hier want aan deze ben ik erg gehecht, maar mocht ik een groep vinden waar hij bij zou kunnen zou ik dat zeker wel overwegen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:32 schreef Barbaaf het volgende:
Uit je laatste post neem ik aan dat je geen nieuwe ratten meer neemt, zou 't voor de laatste niet leuker zijn om z'n laatste maanden toch met gezelschap door te brengen, maw. dat je op zoek gaat naar iemand met een groep waar 't ouwetje bij kan? Ik heb het nu wel over laatste maanden, 2,5 is al aardig op leeftijd, maar als hij in goede gezondheid is zou hij het zomaar nog een jaar kunnen uithouden.
Of misschien een volwassen rat lenen om de ouwe gezelschap te houden, dat-ie terug gaat naar de oorspronkelijke baas als 't zover is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |