Hoe was het leven zonder internet??quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef Fjolle het volgende:
Hoi![]()
Ik ben half terug. Heb alles zover kunnen herstellen om nog iets te kunnen doen, maar na het weekend moet er ws een gehele format c gebeuren![]()
quote:robbie1981 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:06:
Devzero onze kapitein in deze spannende tijden slaat oorlogstaal uit.
geluukgi heb je dat voor FOK! en IRC en Rossetta niet nodig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:38 schreef Fjolle het volgende:Zoiets he.
Nee ik heb alle verkeerd geinstalleerde virus-software eraf gegooid, deze opnieuw geinstalleerd en het lijkt te werken. Alleen is zinloos nog steeds zo rot als wat, maar zolang ik geen windowsdingen zelf probeer te gebruiken (zoiets als bestanden copieren en dergelijke onzin, die je toch nooit nodig hebt), lijkt ie te blijven draaien.
quote:XS is terug naar 2de plek gegaan en zal nu terug strijden voor een eerste plaats
De reden hiervan is dat LocalBussinessMen een hele hoop computers heeft kunnen bemachtigen bij de overheid maar dit is illegaal gebeurd. Er zal waarschijnlijk zelfs een onderzoek worden gedaan door de FBI. We hebben dan maar besloten om te vragen of de punten van LBM kunnen worden afgetrokken van onze score en LBM zal dan wss ook geband worden van R@H en XS forums.
Als je het zo bedenkt ging de strijd tijdens jullie stampede iets anders zijn geweest aangezien ze rond die periode 50k per dag deden...
Ik vind het zeer spijtig dat dit is gebeurd
Wij wisten hier absoluut niets van en laten ook niet toe dat members computers zonder toestemming gebruiken voor R@H.
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
het lijkt erop dat ze de waarheid hebben gesproken
http://tadah.mine.nu/index.php?tabel=teamoffset&low=0&prefix=rah&datum=2006-06-03&dlow=1050
-3,7 miljoen punten
Het is dat je nummer 2 staat bij Rosetta en samen meer dan nummer 3&4 hebtquote:Op zondag 4 juni 2006 05:27 schreef Maggie het volgende:
Sorry, compleet offtopic maar het moet even:!
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef devzero het volgende:
fokschaap staat nog steeds 1 op D2OLEn binnenkort een poging wagen bij rosetta?
Nog een paar dagen en je bent het 'schaapje'quote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je doet zeker goed je bestaanstormend talent
Ik zie het, 4 machines erbij.quote:Op maandag 5 juni 2006 03:43 schreef devzero het volgende:
Zo terug uit San Diego en maar even wat nodes omzetten van d2ol naar rosetta
Dat zijn Mac Xserve machines. (alleen dan iets ouder dan die uit de link), de nieuwe xserve machines worden pas geil met een dual crusoequote:Op maandag 5 juni 2006 12:09 schreef Knarf het volgende:
Wat is dat nu voor hardware?
quote:Want dit is erg leuk:
Measured floating point speed 5543.5 million ops/sec
Measured integer speed 16079.98 million ops/sec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |