Hoe was het leven zonder internet??quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef Fjolle het volgende:
Hoi![]()
Ik ben half terug. Heb alles zover kunnen herstellen om nog iets te kunnen doen, maar na het weekend moet er ws een gehele format c gebeuren![]()
quote:robbie1981 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:06:
Devzero onze kapitein in deze spannende tijden slaat oorlogstaal uit.
geluukgi heb je dat voor FOK! en IRC en Rossetta niet nodig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:38 schreef Fjolle het volgende:Zoiets he.
Nee ik heb alle verkeerd geinstalleerde virus-software eraf gegooid, deze opnieuw geinstalleerd en het lijkt te werken. Alleen is zinloos nog steeds zo rot als wat, maar zolang ik geen windowsdingen zelf probeer te gebruiken (zoiets als bestanden copieren en dergelijke onzin, die je toch nooit nodig hebt), lijkt ie te blijven draaien.
quote:XS is terug naar 2de plek gegaan en zal nu terug strijden voor een eerste plaats
De reden hiervan is dat LocalBussinessMen een hele hoop computers heeft kunnen bemachtigen bij de overheid maar dit is illegaal gebeurd. Er zal waarschijnlijk zelfs een onderzoek worden gedaan door de FBI. We hebben dan maar besloten om te vragen of de punten van LBM kunnen worden afgetrokken van onze score en LBM zal dan wss ook geband worden van R@H en XS forums.
Als je het zo bedenkt ging de strijd tijdens jullie stampede iets anders zijn geweest aangezien ze rond die periode 50k per dag deden...
Ik vind het zeer spijtig dat dit is gebeurd
Wij wisten hier absoluut niets van en laten ook niet toe dat members computers zonder toestemming gebruiken voor R@H.
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
het lijkt erop dat ze de waarheid hebben gesproken
http://tadah.mine.nu/index.php?tabel=teamoffset&low=0&prefix=rah&datum=2006-06-03&dlow=1050
-3,7 miljoen punten
Het is dat je nummer 2 staat bij Rosetta en samen meer dan nummer 3&4 hebtquote:Op zondag 4 juni 2006 05:27 schreef Maggie het volgende:
Sorry, compleet offtopic maar het moet even:!
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef devzero het volgende:
fokschaap staat nog steeds 1 op D2OLEn binnenkort een poging wagen bij rosetta?
Nog een paar dagen en je bent het 'schaapje'quote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je doet zeker goed je bestaanstormend talent
Ik zie het, 4 machines erbij.quote:Op maandag 5 juni 2006 03:43 schreef devzero het volgende:
Zo terug uit San Diego en maar even wat nodes omzetten van d2ol naar rosetta
Dat zijn Mac Xserve machines. (alleen dan iets ouder dan die uit de link), de nieuwe xserve machines worden pas geil met een dual crusoequote:Op maandag 5 juni 2006 12:09 schreef Knarf het volgende:
Wat is dat nu voor hardware?
quote:Want dit is erg leuk:
Measured floating point speed 5543.5 million ops/sec
Measured integer speed 16079.98 million ops/sec
en 1e in de Megaflush top 5quote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef devzero het volgende:
fokschaap staat nog steeds 1 op D2OLEn binnenkort een poging wagen bij rosetta?
Nog gefeliciflapstaart, enzoquote:
alleen niet door onsquote:
Ik ben nog wat aan het sparen, plek 40 zal hopelijk iets eerder komenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen niet door ons
al zijn we wel beland op plaats 41 overall
de race naar 40 zal nog een 15 dagen duren gemiddeld , daarna stijgen we weer snel een aantal plekken en komen we in de buurt van pagina 1 van de stats overall (+/- 82 dagen)
laptopje op werk staat ook al te stampen offline , keer afspreken om samen die dag te flushenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het sparen, plek 40 zal hopelijk iets eerder komen
Bijna plek dertig in zicht!!
Ik heb nog een dag of 6 nodig voor mijn 2 miljoen flushquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laptopje op werk staat ook al te stampen offline , keer afspreken om samen die dag te flushen
is dat een server op pc die niets anders doet en stil staatquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb nog een dag of 6 nodig voor mijn 2 miljoen flush
Aankomende dinsdag waarschijnlijk![]()
Mijn score ist trouwens verbluffend constant
2006-06-06 180.217
2006-06-05 180.217
2006-06-04 181.217
2006-06-03 179.217
2006-06-02 180.217
Jah, is een PC die hele dag niks anders doetquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat een server op pc die niets anders doet en stil staat
ik vind het bestquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jah, is een PC die hele dag niks anders doet
Maareh dinsdag schikt?
Hey veel plezier!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:46 schreef Fjolle het volgende:
Zo mijn Pc gaat even uit, ik ga namelijk een lang weekend weg.
Dus doorchrunchen jullie hier om te gemis goed te maken en tot over een paar dagen
tis vandaag geworden aan je score te zien , ik flush ook nuquote:Op zondag 11 juni 2006 05:36 schreef mcintosh het volgende:
Aan Morpeus, dinsdag ga ik niet redden met deze test, ik hoop dat met maandag wordt, maar misschien wordt het vandaag nog... zit op 93,5%
Als het maar een of twee procent scheelt pauzeer ik de manager wel tot morgen, anders wordt het gewoon vandaag
Jepquote:Op maandag 12 juni 2006 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tis vandaag geworden aan je score te zien , ik flush ook nu
had helaas niet meer kunnen doen , laptop had wat moeite met het warme weer.quote:Op maandag 12 juni 2006 07:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jep
Had meer verwacht eigenlijk, maar goed, weten we nu ook dat 1 test 1,3 miljoen punten is...
Top 20 here I amquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:26 schreef Knarf het volgende:
Woei, in de top 25
Nog 3 of 4 dagen en dan in de top 20.
Hmmm, eerst maar de top tien. Dat moet wel binnen twintig dagen lukken. Daarna zien we wel weerquote:
Kunnen de schapen het aan?quote:I was back at work today and Rhiju and Bin showed me the current sets of CASP7 targets they are working on. Most of them are much bigger than the proteins we tested on during the spring, and almost certainly require more computer time. So please recruit all of your friends and relations for the next month and a half--we are going to need every spare cycle!
WIn2003 Server, dus dat wordt wel gebruikt.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:43 schreef devzero het volgende:
Of boinc/rosetta wel of niet gebruik maakt van je L2 cpu cache hangt natuurlijk van je OS afHoewel ik niet weet hoe groot de datastructuren van rosetta zijn, denk ik dat je niet veel verschil zult merken tussen 1 en 2 MB cache.
Die knipoog was niet duidelijk denk ik. Cpu cache hiërarchie wordt vrnl door de hardware aangestuurd. Zelfs dos zal (denk ikquote:Op maandag 19 juni 2006 21:30 schreef Knarf het volgende:
WIn2003 Server, dus dat wordt wel gebruikt.
Er staat nl. ook Exchange en SQL server op, die gebruiken de cache wel.
Je hebt de source code van rosettaquote:En twee data structuren van Rosseta zijn nu meer dan 220 MB en twee van meer dan 100 MB,
Hij is nu oa. met twee CASP7 bestanden bezig. Deze verbruiken nu 265 en 215 MB geheugen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Die knipoog was niet duidelijk denk ik. Cpu cache hiërarchie wordt vrnl door de hardware aangestuurd. Zelfs dos zal (denk ik) gebruik maken van de cache op je cpu. Sommige cpu's (zoals de sparc v9) hebben wel extra instructies waarmee de programmeur data/instructies kan prefetchen.
[..]
Je hebt de source code van rosetta
Met 3 cent per stekje zul je nog wel even moeten doorwerken om terug te kunnen komenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:58 schreef Eronymus het volgende:
Geen idee hoelang ik hier blijf dat zie ik nog wel....
250.000quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:02 schreef Fjolle het volgende:
Nee Eronymus, we vergeten je zeker niet en je wordt echt wel gemist hier.![]()
Maareh:
* Fjolle heeft een leuke mijlpaal bereikt.
Hiernaast ga ik hard op weg om eindelijk eens een oude battle (nog uit FAD-tijd) te winnen.
Timmo: ik kom eraan.![]()
vergeten zeker nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:58 schreef Eronymus het volgende:
Hela schaapjes! Zijn jullie me al vergeten???![]()
Mis ik wat?? Heb ff snel in topic geneust maar het gaat goed zo te zien.
Btw ik zit nu in Bundaberg, wou eerst van Sydney naar zuiden gaan maar ben nu van plan om toch de andere kant op te gaan, via de oostkust naar noorden. Heb momenteel werk moet dozen vouwen voor tomaten en paprika's. Is beter betaald dan 't tomaten plukken en de sweet potato stekjes snijden (die laatste was 3 cent per stuk). Geen idee hoelang ik hier blijf dat zie ik nog wel....
De groetjes en graas ze!
als dat is zou kunnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:47 schreef devzero het volgende:
Ik las in eerste instantie "De PC de hele dag niet aanzetten"![]()
You drunkquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:47 schreef devzero het volgende:
Ik las in eerste instantie "De PC de hele dag niet aanzetten"![]()
de schaapjes waren eerder klaar , 1,5 dag grazen , 00;00 uur deze morgen passeerden we de 559.112 grasprietjes. en klimmen daarmee door naar plek 37 overall en zullen 10-11 dagen moeten grazen om met succes plek 36 stabiel in beslag te nemen, over 20-22 stagen staan we in de top 30quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
its a beautiful day , the sun is shining
de fokschaapjes dartelen fijn naar plekje 38 overall toe bij sob , nog 559.112 grassprietjes eten (2 daagjes eten) dan is nr 37 in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |