abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37915345
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:05 schreef Halvor het volgende:

[..]

Precies, gaat een stuk makkelijker, mn blok ligt intussen bij de zandstraler, kan nie wachten tot ie weer helemaal nieuw is
Nice, ga je het blok ook nog polijsten?. Btw wel uitkijken met vet vingertjes he
Gabbertjuhhhhh
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:11:10 #277
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_37915439
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef dr-phil het volgende:

[..]

verhitte doe je ook bij het splitsen KNEUS!, stuk carterdeel op het gasfornuis legge paar minuutjes laten liggen en dan een paar zachte tikjes geven met een hamer op je krukas.
Dan valt zo je verwarmde carterhelft eruit..

Waarom? als je blokje heel warm is dan zet het blok uit en zijn je lagers dus VRIJ van het blok
euhhhh KNEUS!
verhitten hoeft niet per see als je m gaat splitsen... als je een kunstof hamertje hebt lukt het daar ook perfect mee.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:13:47 #278
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_37915517
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:45 schreef dr-phil het volgende:

[..]

Wow opvoeren vin je wel heel erg PIMP he? Je praat alleen maar poep. Laat die pauper scooter van je gewoon netjes 45 rijden liefst 50/60 KM zodat je nog voor je eigen veiligheid mee kan komen met het overige verkeer op de weg.

Heb ook aerox en een tijdje geleden 70cc alleen maar ermee gepakt door politie, Zit nu ongeveer aan 800 euro aan boetes....

Wat is er in godsnaam zo stoer aan opvoeren? Me scootertje gaat nu ook circa 60 omdat ik dan gewoon met het verkeer mee kan komen.....

Enne junkiesietze ben jij ook zo'n josti die de hele tijd loopt te pimpe met z'n gashendel net alsof het een race wagen is?
ik vind het niet PIMP
ik vind het leuk om het te doen.
jij vind het nu aardig PIMP om te kunnen zeggen dat je een aerox ( ) met een 70cc had
nou woehoo vet man...
dit topic is er toch voor om over dat soort dingen te praten dus ik heb er het er gewoon over... ik pats helemaal nergens mee.

Ik rij alleen hard op de stukken waar het ook kan. en niet als een idioot door de stad.
KNEUS
en ik heb ook een auto.
pi_37915557
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:11 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

euhhhh KNEUS!
verhitten hoeft niet per see als je m gaat splitsen... als je een kunstof hamertje hebt lukt het daar ook perfect mee.
Uuhm dus jij denkt dat je met je rubber hamertje gemakkelijk je krukasje eruit kan halen , Je lagers zitten als de tyfus vast in het blok piemelkaas

Enne ojah [breezah style] Kom niet praten, als je ZELF nog geen eens je blok kan splitsen[/breezah style]
Gabbertjuhhhhh
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:16:52 #280
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_37915603
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef dr-phil het volgende:

[..]

Uuhm dus jij denkt dat je met je rubber hamertje gemakkelijk je krukasje eruit kan halen , Je lagers zitten als de tyfus vast in het blok piemelkaas

Enne ojah [breezah style] Kom niet praten, als je ZELF nog geen eens je blok kan splitsen[/breezah style]
2 weken geleden nog gedaan en een hebo asje in een dna gepropt.

ging goed... zonder van te voren te verhitten... dus wat praat je dom
en ik heb ook een auto.
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:18:04 #281
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_37915623
en ik heb ook een auto.
pi_37915641
Wat doe je nou moeilijk, mijn blok zat gewoon goed vast dus heb ik hem verhit, daardoor gaat ie ff wat makkelijker uit mekaar. En k heb al heel wat asjes erin gezete, dus k weet et echt wel ondertussen...
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. (Albert Einstein)
pi_37915702
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:13 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

ik vind het niet PIMP
ik vind het leuk om het te doen.
jij vind het nu aardig PIMP om te kunnen zeggen dat je een aerox ( ) met een 70cc had
nou woehoo vet man...
dit topic is er toch voor om over dat soort dingen te praten dus ik heb er het er gewoon over... ik pats helemaal nergens mee.

Ik rij alleen hard op de stukken waar het ook kan. en niet als een idioot door de stad.
KNEUS
Waar het kan? jee dat zei ik ook toen ik rij alleen op stukken waar het kan Ik zeg alleen ik heb aerox met toen 70cc gehad, nu teveel boetes gehad en ben blij dat m'n dingetje gewoon netjes 60 loopt.

Wat heb je er aan om snel te rijden? niks! je kan alleen maar van die boetes krijgen. en ojah ik geloof je verhaal niet echt sorry.....

Je 'Mattiezz' gaat met z'n sprinter op de openbare weg rijden en dankzij asociale rijgedrag issie gepakt en dat zegt ook veel over jou.

Jullie zijn echt van die types die het hele scooter imago verpesten voor andere, Gedraag je gewoon netjes op de weg rekening houden met andere mensen.

Stel er komt een kindje opeens van uit het niets voor je scooter hoe zuur ben je dan dan ben je echt een trieste josti...
Gabbertjuhhhhh
pi_37915735
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef Halvor het volgende:
Wat doe je nou moeilijk, mijn blok zat gewoon goed vast dus heb ik hem verhit, daardoor gaat ie ff wat makkelijker uit mekaar. En k heb al heel wat asjes erin gezete, dus k weet et echt wel ondertussen...
Niet tegen jou
Gabbertjuhhhhh
pi_37915795
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:21 schreef dr-phil het volgende:

[..]

Niet tegen jou
Ik heb het ook nie tegen jou
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:31:56 #286
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_37916072
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:20 schreef dr-phil het volgende:

[..]

Waar het kan? jee dat zei ik ook toen ik rij alleen op stukken waar het kan Ik zeg alleen ik heb aerox met toen 70cc gehad, nu teveel boetes gehad en ben blij dat m'n dingetje gewoon netjes 60 loopt.

Wat heb je er aan om snel te rijden? niks! je kan alleen maar van die boetes krijgen. en ojah ik geloof je verhaal niet echt sorry.....

Je 'Mattiezz' gaat met z'n sprinter op de openbare weg rijden en dankzij asociale rijgedrag issie gepakt en dat zegt ook veel over jou.

Jullie zijn echt van die types die het hele scooter imago verpesten voor andere, Gedraag je gewoon netjes op de weg rekening houden met andere mensen.

Stel er komt een kindje opeens van uit het niets voor je scooter hoe zuur ben je dan dan ben je echt een trieste josti...
Je was blijkbaar zelf ook zo...
met je gangster 70cc op de openbare weg... of ga je zeggen dat je daarmee alleen op afgesloten terreinen reed?
en die gozer met die sprinter reed er langzaam mee naar een plek waar die kon racen... dus hij ging echt niet met dat ding door de stad heen karren hoor
zoieso moet je niet meer zeiken, want nu hebben we allemaal een kenteken (of binnenkort) en kan je geflitst worden. en heb je een grotere pakkans.

ik heb nog nooit een ongeluk gehad en ik ben nog nooit gevallen.
en als er opeens een kind onder me scooter zit hadden die ouders maar dat kind moeten leren om niet op de weg te spelen.
en ik heb ook een auto.
pi_37916139
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

en als er opeens een kind onder me scooter zit hadden die ouders maar dat kind moeten leren om niet op de weg te spelen.
Whaha, dat vind ik echt een vreselijk dom argument
pi_37916185
Tuurlijk ik was toen gangsta op me 70cc maar een lange tijd geleden ben ik toch erachter gekomen dat ik al die rotzooi niet nodig had om ergens te komen.

aaaah kindje dat je bent! en jij bent 18? opgerot mafkees hoop dat je tegen een vrachtwagen aankomt met die kanker scooter van je.

'Die ouders moeten moeten dat kind maar leren om niet op de weg te spelen' Hoe triest figuur ben je dan!! klootzak.

Zometeen krijg je echt een klein kind voor je scooter terwijl je 80 blaast ga je dan ook tegen die ouders zeggen? 'Ja niet mijn fout jouw kind speelt op de weg....' of tegen de politie?

Sjee denk eens na man
Gabbertjuhhhhh
pi_37916304
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Je was blijkbaar zelf ook zo...
met je gangster 70cc op de openbare weg... of ga je zeggen dat je daarmee alleen op afgesloten terreinen reed?
en die gozer met die sprinter reed er langzaam mee naar een plek waar die kon racen... dus hij ging echt niet met dat ding door de stad heen karren hoor
zoieso moet je niet meer zeiken, want nu hebben we allemaal een kenteken (of binnenkort) en kan je geflitst worden. en heb je een grotere pakkans.

ik heb nog nooit een ongeluk gehad en ik ben nog nooit gevallen.
Sprinters zijn voor op het circuit, Werk je er 3 jaar aan? ga je toch naar die plek rijden om daar te kunnen sprinten en politie pakt je toch dan doe je het helemaal zelf!.
Las op scooters freaks dat ie er niet echt langzaam mee ging, maar dat het een asociale weggebruiker was.
Gabbertjuhhhhh
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:39:37 #290
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_37916334
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:35 schreef dr-phil het volgende:
Tuurlijk ik was toen gangsta op me 70cc maar een lange tijd geleden ben ik toch erachter gekomen dat ik al die rotzooi niet nodig had om ergens te komen.

aaaah kindje dat je bent! en jij bent 18? opgerot mafkees hoop dat je tegen een vrachtwagen aankomt met die kanker scooter van je.

'Die ouders moeten moeten dat kind maar leren om niet op de weg te spelen' Hoe triest figuur ben je dan!! klootzak.

Zometeen krijg je echt een klein kind voor je scooter terwijl je 80 blaast ga je dan ook tegen die ouders zeggen? 'Ja niet mijn fout jouw kind speelt op de weg....' of tegen de politie?

Sjee denk eens na man
LEES IS FF MONGOOL
ik zeg toch dat ik hard rij waar het kan...
dat is dus niet op een woonerf! jezus er zijn ook mensen die normaal kunnen rijden met een opgevoerde scooter hoor!
of was je zelf wel zo'n ventje met je gangster 70cc die overal zo hard mogenlijk ging?
en ik heb ook een auto.
pi_37916459
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:39 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

LEES IS FF MONGOOL
ik zeg toch dat ik hard rij waar het kan...
dat is dus niet op een woonerf! jezus er zijn ook mensen die normaal kunnen rijden met een opgevoerde scooter hoor!
of was je zelf wel zo'n ventje met je gangster 70cc die overal zo hard mogenlijk ging?
Ja ik ging overal zo hard mogelijk door en ook door een woonerf.... maar mensen veranderen
Hou gewoon please je grote mond dicht sietze, je bent een onvolwassen kind dat gewoon onzin praat.

Hou je aan de regels & luister naar je ouders
Gabbertjuhhhhh
pi_37916472
Wat was je setup eigenlijk ? Puur uit interesse hoor
pi_37916562
Airsal T6 70cc
std krukas
21mm carb
Gianelli reverse uitlaat.
Voor de rest alles std

Trok aardig, maar niet echt zo'n zin gehad om de kleinere dingen te vervangen, trekveertjes drukveer etc etc. Nu is alles gewoon std

Van jou?
Gabbertjuhhhhh
pi_37916612
@dr-phil: je kwam er later achter toch, dat wat je allemaal deed fout was enzo.

Misschien is die tijd voor Junkie nog niet gekomen toch...??
pi_37916710
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:47 schreef Drifter__ het volgende:
@dr-phil: je kwam er later achter toch, dat wat je allemaal deed fout was enzo.

Misschien is die tijd voor Junkie nog niet gekomen toch...??
Idd ik ben erachter gekomen, Maar junkie is zo triest bezig daarom hoop ik echt dat ie tegen een vrachtwagen ofzo aankomt en heel z'n takke scooter naar de klote gaat.

Want als je met hoge snelheid tegen iets aankomt voel jij je niet echt fijn en het slachttoffer zal zich nog kutter voelen
Gabbertjuhhhhh
pi_37916873
huh, waar lees je dat junkie triest bezig is? Quote's ?
pi_37917176
Lees gewoon eventjes een deel van deze page.
Gabbertjuhhhhh
pi_37917252
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:46 schreef dr-phil het volgende:
Airsal T6 70cc
std krukas
21mm carb
Gianelli reverse uitlaat.
Voor de rest alles std

Trok aardig, maar niet echt zo'n zin gehad om de kleinere dingen te vervangen, trekveertjes drukveer etc etc. Nu is alles gewoon std

Van jou?
Gilardoni 70cc alu
Yasuni R
Dell'orto 19mm
Power One as + SKF C4 + MHR naaldlager
Hebo racekoppeling + hebo race veertjes + malossi rood
Doppler S3R vario
Malossi Carbon membraanplaatjes
pi_37917498
Nice, al veel KM mee gemaakt?
Gabbertjuhhhhh
pi_37917577
Mwa, zit er nu denk ik maandje onder ofzo, maar hoef de laatste tijd nie meer zoveel naar school ivm examens, dus rij stuk minder dan eerst. Maar k vin et wel lekker rijden zo, trekt lekker op, mooie top (hoewel k bijna nooit op top rij )

En als er iets kapot gaat hang ik mijn standaard blok eronder, vin het sowieso wel handig om een standaard blok te hebben ook in de winter, dan gaat alles sneller stuk en t rijdt een heel stuk minder lekker met een snel blok in de winter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')