Maak je geen zorgen, ik was ook zenuwachtigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef mister_dog het volgende:
pfff...ik word helemaal zenuwachtig.....nu al en hoef pas donderdagen me brommer zit nog heel niet inelkaar...
puch maxi is leuk voor erbij... om aan te sleutelen enzo.. maar als je een degelijke brommer wilt waar je op kunt vertrouwen zou ik een tomosje halen van een jaar of 2 oud of nieuw kopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:32 schreef Volvoman het volgende:
Ik wil ook graag een Puch Maxi kopen. Maar is dit wel verstandig? Omdat die dingen ongeveer 20 jaar oud zijn, en vaak opgevoerd. Dan is dat blok toch op.
Ik hoef niet per se een brommer, maar het lijkt me wel leuk.
ga zelf een sleutelen joh!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef C2C het volgende:
he weet iemand hoe het zit met de fabrieksgarantie van peugeot, hijs nog lang geen 24 maand oud, heb ik geen garantie van peugeot zelf ofzo? tis namelijks gewoon een productie fout in het luchtfilter.
Een tomosje is toch een beetje een vrouwendingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
puch maxi is leuk voor erbij... om aan te sleutelen enzo.. maar als je een degelijke brommer wilt waar je op kunt vertrouwen zou ik een tomosje halen van een jaar of 2 oud of nieuw kopen
Volgens een of andere Europese wet op alle producten 2 jaar dacht ik....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef C2C het volgende:
he weet iemand hoe het zit met de fabrieksgarantie van peugeot, hijs nog lang geen 24 maand oud, heb ik geen garantie van peugeot zelf ofzo? tis namelijks gewoon een productie fout in het luchtfilter.
tsdi --> injectiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ga zelf een sleutelen joh!
luchtfilter is toch niet zo moeilijk te bewerken? wat is er mee?
ontgrens m en stamp er een wat grotere sproeier in... ga je nog harder ook
(ja ik weet dat je dan echt maar 2km/h harder gaat ofzo maar boeie)
denk dat ie al aant slapen is...is beetje vaag verhaal, luchtfilter zuigt verkeerd aan en membraam wasversleten ofzo en er kan zo zand via het luchtfilter in de cilinder komenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef Drifter__ het volgende:
Wat is die productiefout in je luchtfilter eigenlijk ?
dat is waar... maar na een tijdje gaat een puch kut rijden... dat is wel bij elke brommer zo maar hij gaat steeds trager en kutter doen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:38 schreef fs180 het volgende:
wat is er in godsnaam beter aan een tomos dan een puch..
en ELK onderdeel voor puch niet NIEUW te krijgen.. en kost geen flikker ook
en bij puchies gaat er echt bijna niets mol aan slijtage hoor, dingen draaien weinig toeren en zijn gewoon oerdegelijk..
tomos is een immitatiepuch..
als je gewoon een brommertje wil, maar hem niet perse nodig hebt ofzo..
puch is goedkoop in verzekering en onderhoud/onderdelen
Ja, maar die onderdelen moet je vaak online bestellen. Hier in mijn stadje zijn er zo uit mijn hoofd 4 winkels die tomosonderdelen los verkopen, en waarvan er maar een paar universele onderdelen verkopen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:38 schreef fs180 het volgende:
wat is er in godsnaam beter aan een tomos dan een puch..
en ELK onderdeel voor puch niet NIEUW te krijgen.. en kost geen flikker ook
en bij puchies gaat er echt bijna niets mol aan slijtage hoor, dingen draaien weinig toeren en zijn gewoon oerdegelijk..
tomos is een immitatiepuch..
als je gewoon een brommertje wil, maar hem niet perse nodig hebt ofzo..
puch is goedkoop in verzekering en onderhoud/onderdelen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat is waar... maar na een tijdje gaat een puch kut rijden... dat is wel bij elke brommer zo maar hij gaat steeds trager en kutter doen...
Gast hoe moet ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:14 schreef Drifter__ het volgende:
Pauperrrrrrrr............![]()
Anders zou ik het toch zeggen dat je iets moet posten ?? Je gaat met schouw-papieren naar het postkantoor en daar stuurt de medewerker de gegevens naar het RDW.
doe t zelf!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje, wat is dat op je voorband
Cittas zijn trouwens een mooi slachtoffer voor hoge snelheden, gooi er eens even heel snel 70cc onder
Ik vind hem verder erg mooi, goed poetsen hé [afbeelding]
Ik vind de mijne nu primaquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
doe t zelf!
ga zelf eens dat ding van je opvoeren joh
misshcien omdat ie ook een scooter had normaal gesproken en dus geen idee dat als ie hem sloopte hem moest makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:28 schreef junkiesietze het volgende:
jah tis gewoonn zo
vriend van me had een puchje en die reed ook kut na een tijdje... terwijl die nog goed was..
maar das mijn mening...
koop gewoon een scooter [14.gif]
verhitte doe je ook bij het splitsen KNEUS!, stuk carterdeel op het gasfornuis legge paar minuutjes laten liggen en dan een paar zachte tikjes geven met een hamer op je krukas.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
als je alle schroeven er gewoon uit hebt is het met een hamer raggen zo voor elkaar
verhitten doe je pas als je je krukas erin gaat zetten.
Wow opvoeren vin je wel heel erg PIMP he? Je praat alleen maar poep. Laat die pauper scooter van je gewoon netjes 45 rijden liefst 50/60 KM zodat je nog voor je eigen veiligheid mee kan komen met het overige verkeer op de weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
doe t zelf!
ga zelf eens dat ding van je opvoeren joh
Je luchtfilter kan je alleen maar zelf verneuken, Als je denkt dat je alles met dat ding kan het je gebruikt hem als crossmotor dan komt er allemaal vuil in je luchtfilter....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef mister_dog het volgende:
[..]
denk dat ie al aant slapen is...is beetje vaag verhaal, luchtfilter zuigt verkeerd aan en membraam wasversleten ofzo en er kan zo zand via het luchtfilter in de cilinder komen
Je hebt vast wel een vriend die kennis heeft van brommertjes? zoek op internet wat leuke brommertjes uit en laat die aan je vriend zien dan kan hij beoordelen of het de moeite is om nog een uitgebreide controle te doen bij de brommer zelf.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:32 schreef Volvoman het volgende:
Ik wil ook graag een Puch Maxi kopen. Maar is dit wel verstandig? Omdat die dingen ongeveer 20 jaar oud zijn, en vaak opgevoerd. Dan is dat blok toch op.
Ik hoef niet per se een brommer, maar het lijkt me wel leuk.
Precies, gaat een stuk makkelijker, mn blok ligt intussen bij de zandstraler, kan nie wachten tot ie weer helemaal nieuw isquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef dr-phil het volgende:
[..]
verhitte doe je ook bij het splitsen KNEUS!, stuk carterdeel op het gasfornuis legge paar minuutjes laten liggen en dan een paar zachte tikjes geven met een hamer op je krukas.
Dan valt zo je verwarmde carterhelft eruit..
Waarom? als je blokje heel warm is dan zet het blok uit en zijn je lagers dus VRIJ van het blok![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |