Met alle respect, maar een meet in Oslo lijkt me wat te hoogdrempelig voor de meeste users hier. Dat kost minstens een paar honderd euro en dat is toch wat overdreven voor een bbq met wat mede-users.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:52 schreef Fogel het volgende:
Het appelgebak wat bij Holmenkollen restaurant geserveerd wordt is alleen al de moeite waard om naar Oslo te komen... maargoed, het zou zomaar kunnen dat het in het niets valt bij die uit Delft.
Het leek alsof je de vraag aan YPPY stelde, dus vandaar dat ik daar niet op antwoorddequote:Op zondag 7 mei 2006 19:01 schreef k_man het volgende:
Dat gemis zou eventueel gecompenseerd kunnen worden door een geniaal idee. Dat geniale idee is echter nog niet voorbij gekomen, geloof ik. Zeker weten doe ik het niet, want op de vraag wat het Delfshaven idee inhoudt krijg ik geen antwoord van je.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Met alle respect, maar een meet in Oslo lijkt me wat te hoogdrempelig voor de meeste users hier. Dat kost minstens een paar honderd euro en dat is toch wat overdreven voor een bbq met wat mede-users.
Dat was ook zo, maar dat wil niet zeggen dat niemand anders mag antwoorden hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef DutchTrain het volgende:
Het leek alsof je de vraag aan YPPY stelde, dus vandaar dat ik daar niet op antwoordde
Klinkt niet verkeerd, maar ik zeg nog even niks toe.quote:In dat geval:
Concreet voorstel:
Wanneer: 29 juli
Wat:
Rond 10.00 Meeten in Rotterdam Delfshaven voor appeltaart in De Pelgrim, aansluitend bezoek aan museum de Dubbelde Palmboom
Vanaf 13.00 Straatparade Zomercarnaval in Rotterdam (ook leuk voor fotografen)
Daarna met de fastferry naar het Unesco werelderfgoed Kinderdijk (bij goed weer) of één van de Rotterdamse musea (bij slecht weer), bijvoorbeeld Het Schielandhuis
Je mag ook wat later komen... ik vrees dat ze het zomercarnaval niet gaan verplaatsenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
29 juli is een zaterdag? Om 10 uur in Rotterdam?Ik weet niet of ik dat ga redden.
Kan dat niet ff wat centraler in NL?
En waar staat dan dat deze meet daaruit zou bestaan?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef YPPY het volgende:
Dat idee heb ik niet, maar wel dat er een tweedeling is in interesses. Ik bedoel, meetings in een cafe en dan rondhangen en dat een deel van de groep dronken wordt, die sla ik al jaren over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |