abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37635404
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:52 schreef Fogel het volgende:
Het appelgebak wat bij Holmenkollen restaurant geserveerd wordt is alleen al de moeite waard om naar Oslo te komen... maargoed, het zou zomaar kunnen dat het in het niets valt bij die uit Delft.
Met alle respect, maar een meet in Oslo lijkt me wat te hoogdrempelig voor de meeste users hier. Dat kost minstens een paar honderd euro en dat is toch wat overdreven voor een bbq met wat mede-users.
pi_37635725
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:01 schreef k_man het volgende:
Dat gemis zou eventueel gecompenseerd kunnen worden door een geniaal idee. Dat geniale idee is echter nog niet voorbij gekomen, geloof ik. Zeker weten doe ik het niet, want op de vraag wat het Delfshaven idee inhoudt krijg ik geen antwoord van je.
Het leek alsof je de vraag aan YPPY stelde, dus vandaar dat ik daar niet op antwoordde

In dat geval:

Concreet voorstel:

Wanneer: 29 juli
Wat:
Rond 10.00 Meeten in Rotterdam Delfshaven voor appeltaart in De Pelgrim, aansluitend bezoek aan museum de Dubbelde Palmboom
Vanaf 13.00 Straatparade Zomercarnaval in Rotterdam (ook leuk voor fotografen)
Daarna met de fastferry naar het Unesco werelderfgoed Kinderdijk (bij goed weer) of één van de Rotterdamse musea (bij slecht weer), bijvoorbeeld Het Schielandhuis
  Moderator zondag 7 mei 2006 @ 19:20:12 #53
45833 crew  Fogel
pi_37635964
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:03 schreef k_man het volgende:

[..]

Met alle respect, maar een meet in Oslo lijkt me wat te hoogdrempelig voor de meeste users hier. Dat kost minstens een paar honderd euro en dat is toch wat overdreven voor een bbq met wat mede-users.
Je hebt gelijk.
Desondanks: iedereen die in de buurt is of wil zijn is van harte welkom voor een mini-BBQ-meet.

@DT Voorstel klinkt goed maar een week eerder heb ik meer kans om in Nederland te zijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_37636042
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef DutchTrain het volgende:
Het leek alsof je de vraag aan YPPY stelde, dus vandaar dat ik daar niet op antwoordde
Dat was ook zo, maar dat wil niet zeggen dat niemand anders mag antwoorden hoor.

YPPY zei wel dat het al in haar agenda stond, dus wellicht ging het toch niet over hetzelfde?
quote:
In dat geval:

Concreet voorstel:

Wanneer: 29 juli
Wat:
Rond 10.00 Meeten in Rotterdam Delfshaven voor appeltaart in De Pelgrim, aansluitend bezoek aan museum de Dubbelde Palmboom
Vanaf 13.00 Straatparade Zomercarnaval in Rotterdam (ook leuk voor fotografen)
Daarna met de fastferry naar het Unesco werelderfgoed Kinderdijk (bij goed weer) of één van de Rotterdamse musea (bij slecht weer), bijvoorbeeld Het Schielandhuis
Klinkt niet verkeerd, maar ik zeg nog even niks toe.
  Moderator zondag 7 mei 2006 @ 19:22:24 #55
45833 crew  Fogel
pi_37636045
Mhhh, stond de reden "appeltaart" al in het verzameltopic?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zondag 7 mei 2006 @ 22:03:57 #56
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37642325
29 juli is een zaterdag? Om 10 uur in Rotterdam? Ik weet niet of ik dat ga redden. Kan dat niet ff wat centraler in NL?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_37642525
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
29 juli is een zaterdag? Om 10 uur in Rotterdam? Ik weet niet of ik dat ga redden. Kan dat niet ff wat centraler in NL?
Je mag ook wat later komen... ik vrees dat ze het zomercarnaval niet gaan verplaatsen
  zondag 7 mei 2006 @ 22:16:25 #58
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37642714
Dan mis ik de koffie en appeltaart.
  maandag 8 mei 2006 @ 09:00:28 #59
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37649308
Ik kom wel vaker in Rotterdam hoor, dus is het niet zo gek dat ik weer eens naar Delfshaven ga, dat hoeft verder niet betekenen dat het een meeting wordt.

Het voorstel met de musea klinkt al een stuk interessanter. Ontzettend jammer dat zoiets te lang is en dat ik in juli niet kan, maar het klinkt een stuk beter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 8 mei 2006 @ 11:37:16 #60
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37652806
Bespeur ik hier wat oldbie-oldbie gevoelens?
  maandag 8 mei 2006 @ 14:47:41 #61
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37657483
Bedoel je mij daarmee?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 8 mei 2006 @ 14:51:00 #62
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37657576
Mijn reactie staat onder die van jou.
  maandag 8 mei 2006 @ 15:03:48 #63
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37657962
Kun je dan misschien uitleggen wat je bedoelt? Ik snap namelijk niet wat er oldbie-oldbie is aan mijn reactie?
*OUD heilige*
  maandag 8 mei 2006 @ 15:07:55 #64
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37658079
Oh het was niet specifiek gericht op die post hoor. Wellicht had ik "daar" weg moeten laten. Maar soms heb ik nogal het gevoel alsof er echt een tweedeling is van oldbie en newbie en dat oldbies niet echt zitten te wachten op het meeten van newbies.
  maandag 8 mei 2006 @ 15:11:00 #65
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37658184
Dat idee heb ik niet, maar wel dat er een tweedeling is in interesses. Ik bedoel, meetings in een cafe en dan rondhangen en dat een deel van de groep dronken wordt, die sla ik al jaren over. Ik ben nu wel selectiever waar ik heen ga. Er moet wel iets extra's bij zitten. Dat kunnen de mensen zijn die komen of de locatie. Wat nu gewoon ook telt, is dat ik lichamelijk gezien dan (waarschijnlijk) niet meer kan komen. Dat heeft niks met oldbie of niet te maken.
*OUD heilige*
pi_37666479
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef YPPY het volgende:
Dat idee heb ik niet, maar wel dat er een tweedeling is in interesses. Ik bedoel, meetings in een cafe en dan rondhangen en dat een deel van de groep dronken wordt, die sla ik al jaren over.
En waar staat dan dat deze meet daaruit zou bestaan?
Waar zie jij een tweedeling van interesses?

Omdat de vorige keer het programma geen laat 17e eeuwse literatuur bevatte? Of is het gewoon omdat de mensen je niet aanspreken?
Ideeën afkraken van andere is makkelijk. Kom dan zelf met ideeën, wacht af of dat iemand aanspreekt of post niet.

Wat mij betreft einde discussie. Sorry Vogue, Fogel en Jaguarized, ik heb het geprobeerd, maar vele users willen het anders. En wie zou ik zijn om niet naar de users te luisteren.

Meets regelen we voortaan wel buiten het forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')