Heb je een bron voor het 'niet horen'? Want dat hoor je dus wel vaker, maar waarom 'hoort' dat dan niet? Wie heeft dat bepaald?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoort niet, maar het is opzich wel lekker
Geen Vomar in Ierlandquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:03 schreef Tafkahs het volgende:
Heerlijk, ik heb ook maar een ijskoud hoegaardentje open getrokken (tip: vomar 2 voor de prijs van 1, dat is nog maar 1 euri per liter)
Dat heeft de "baas" van Hoegaarden ooit op tv gezegd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb je een bron voor het 'niet horen'? Want dat hoor je dus wel vaker, maar waarom 'hoort' dat dan niet? Wie heeft dat bepaald?
Aha!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heeft de "baas" van Hoegaarden ooit op tv gezegd.
Prima idee. Ik vind het erg lekker met een citroentje.quote:Overigens zeggen ze op het horeca gedeelte van de interbrew site dat ze het er in een cafe bij voorkeur langs moeten serveren zodat de gast zelf kan kiezen.
Je kunt op Fok! vast wel iemand vinden die je in je gezicht wil spuiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:38 schreef mForce het volgende:
Geen liefhebber van witbier maar hier krijg ik toch wel dorst van....
[afbeelding]
quote:
Heb je een stressdag ofzo? of sta je droog? neem een witbiertje!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kunt op Fok! vast wel iemand vinden die je in je gezicht wil spuiten.
Bliméquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:06 schreef troma78 het volgende:
[..]
Geen Vomar in IerlandKost hier iets van ¤4,- voor 660cl
Toast op de kleine brouwerijen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:46 schreef charon het volgende:
Hoegaarden was goed, maar is sinds de overname een stuk minder.
Erdingerquote:
www.franziskaner-weissbier.dequote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:11 schreef charon het volgende:
[..]
Erdinger..niet voor mij. Bijna alle andere Weizens zijn lekkerder (maar da's een kwestie van smaak).
Mijn grote vriend:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |