Die van London accepteren? Dan is de Worldtour namelijk rondquote:he Cowards has been invited to play at: Discard ALL
Stockholm Globenarenorna
2006-06-22 22:00 Accept - Decline
London Funk-o-rama - Modern Rock
2006-06-24 16:00 Accept - Decline
Buenos Aires ® D10S (ModRock)
2006-06-28 14:00 Competition Accept - Decline
Barcelona Palau De La Musica Catala
2006-06-30 20:00 Accept - Decline
Barcelona Palau De La Musica Catala
2006-07-09 12:00 Accept - Decline
Gezellige boel daar op m'n moeders kamerquote:Characters Present
Ton Berthold INTERACT
Elsbeth Boom INTERACT
Dennis Prevoo INTERACT
Robbie Romijn online INTERACT
Maximiliaan Zaunbrecher INTERACT
Wacht even, het maakt uit wat voor plaatje je hebt staan bij je character??quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:09 schreef BlackRebel het volgende:
geloof ik graag...
maar er zijn meer mannen dan vrouwen in popo dus dat is ook niet zo onlogisch
ja dat snap ik ook niet helemaal? aangezien NPC's je tickets kopen... en niet échte mensen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:33 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wacht even, het maakt uit wat voor plaatje je hebt staan bij je character??
En maakt het dan ook nog wat uit hoeveel dagen er tussen elk optreden zitten?? Of dat niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:59 schreef BlackRebel het volgende:
tja, niet alleen berichten ze willen ook aan je zitten enzo
je moet alle steden achter elkaar in een popojaar bezocht hebben...
Je voert het te ver door denk ikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:24 schreef BlackRebel het volgende:
nou... de combinatie van het bericht 'I'm lonely' in mijn blog en Nick Jago als avater trok heeeeel veeeel vrouwen aan, absurd gewoon....en dan bedoel ik echte karakters in Popo zoals jij en ik en geen Doe's
en dat is dus wel apart, aangezien normaal mannen moeten knokken voor een vrouw, omdat er meer mannen dan vrouwen zijn....
ik sta voor een moeilijke keuze, monogaam zijn met de vrouw van mijn dromen of slapen met alle vrouwen die op mijn pad komen zonder echte liefde...
Ik heb geen flauw idee waar je vuurwerk kunt kopen, al ben ik het wel eens ergens tegengekomenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je voert het te ver door denk ik
Het is maar een spel
Halloweenmasker? Waar kan je vuurwerk kopen?
Volgens mij moet je dat alleen tijdens halloween dragen....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik draag dat masker maar m'n mood gaat niet omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |