awww..quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:17 schreef BlackRebel het volgende:
ze hebben elkaar in de chat het ja-woord gegeven...
het is officieel nog niet geimplementeerd...
je hebt het allemaal gemist, het was echt hilarisch...
Nou, als je die banner mistquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:38 schreef BlackRebel het volgende:
yup, onder community zit een knop met city chat.. je kijkt er makkelijk overheen
Mmmmm....en dat zou dan betekenen dat er niet meer met andere mensen de koffer ingedoken mag worden?quote:awww..ik wil ook trouwen!!
![]()
doe ik zoiezo al nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:56 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Mmmmm....en dat zou dan betekenen dat er niet meer met andere mensen de koffer ingedoken mag worden?
Elisabeth Adolfssonquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:16 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wie ben jj eigenlijk in popomundo??
Hey je woont helemaal in Stockholm...tsja dan kan ik je niet beter leren kennen natuurlijk en duurt nog even voordat ik daar kom geloof ik.quote:
stoer mên in stockholmquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:37 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Hey je woont helemaal in Stockholm...tsja dan kan ik je niet beter leren kennen natuurlijk en duurt nog even voordat ik daar kom geloof ik.
quote:My boss yelled at me for being lazy and unfocused.
Andersom werkt t nog beterquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:29 schreef BlackRebel het volgende:
ja, of modern rock... en dan een fotootje van een (voor vrouwen) knap manspersoon (dus geen JeePee ofzo) instellen en de vrouwen zijn niet van je weg te slaan, heb ik ervaren de laatste paar dagen...
mijne zijn decentquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een vraagje: als je lekker bezig bent met het composen van nummers, en de melody- en lyricsbalk staan beiden helemaal vol (geel), dan moet er toch een mogelijkheid bestaan om die nummers verder op te krikken? Als je ze nl. op dat moment finished zijn ze maximaal mediocre ofzoIk weet dat het met musical en lyrical seeds kan, maar die zijn tegenwoordig nogal schaars, ookal staat mn character 2 dagen achtereen in Heavy Metal clubs concerten bij te wonen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |