Ik zit toch in Londen mensquote:1. Leave Town
Ignore - Info
ligt er aan waar je zit, meeste plaatsen in europa lopen gelijk met de tijd bij onsquote:Op zondag 14 mei 2006 21:27 schreef Cici het volgende:
Ik heb een ticket gekocht naar Toronto.
De 15e om 12 uur.
Hoe laat is dat voor ons eigenlijk?
In wat voor tijdzone zitten ze bij popomundo, kan ik dat nog ergens vinden?
Op de 13e van deze maand was ik jarigquote:Celebrated my birthday.
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Op de 13e van deze maand was ik jarig![]()
Ik heb gelift bij de travelroutes...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:29 schreef DeHovenier het volgende:
Ben ik weer. Internet lag er in het weekend uit, we kregen nl. ADSL thuis aangesloten, maar dat lukte niet en nu zitten we zonder internet. Woensdag komt de monteur weer, en dan hoop ik dat ik dan internet heb.
Kan ik beter met de bus gaan naar London, of gewoon liften? Ik zit nou in de busterminal, maar ik weet niet hoe je met een bus mee kan gaan
niet vandaag, ik ovuleer vanavond en dan mag vriendje er ff overheenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:17 schreef BlackRebel het volgende:
elsbeth daarentegen mag wel even op mijn schoot komen zitten
Sprak zij teder...quote:Op maandag 15 mei 2006 13:28 schreef daeri het volgende:
[..]
niet vandaag, ik ovuleer vanavond en dan mag vriendje er ff overheen
jij zit ook niet in London, ... ik bedoelde ook eigenlijk Elsbeth Boom...quote:[..]
niet vandaag, ik ovuleer vanavond en dan mag vriendje er ff overheen
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:38 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
jij zit ook niet in London, ... ik bedoelde ook eigenlijk Elsbeth Boom...
maar als ik in Stockholm ben zal ik je eens duidelijk laten zien wat een Flying doctor is
Een maanquote:Was that a full moon?! Urho Ala-Kokkila is soo childish.
Hitched a ride with Eximo to London.
Ow, ik ben al onderweg:quote:Op maandag 15 mei 2006 15:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een maan
En ik ben nog steeds in Amsterdam
Hoelang duurt zo'n trip?quote:State: On the road
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |