Cruijf zegt het ook zo, dus kun je het anderen ook niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef SimtekF1 het volgende:
Mensen die pun-alty zeggen ipv penalty.
Nie-keequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik vind het normaal klinken, Naikie, al was Naik ms logischer geweest, omdat je al snel aan Bike denkt, die uitspraak.
Mijn moeder zegt nog altijd dat ik met mensen aan het mailen ben op MSN, ipv chattenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:31 schreef PM-girl het volgende:
Je hebt ook mensen die zeggen dat er een mailtje op hun telefoon binnenkwam, als het sms moet zijn
Maikuuul toch!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:17 schreef Maikuuul het volgende:
Lays chips noem ik soms nog Smiths.
Krijg ik nu een fallus in mijn poepert ?
Dan moet je jezelf ook uitzetten lieverd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Of de mensen van magNEEtron en oreGAAno (ipv magneTRON en oREgano) even op een eigen eilandje voor de Afrikaanse kust gedumpt kunnen worden.
quote:ore·ga·no
Er zat vroeger een meisje bij me in de klas dat Nike heette, inderdaad genoemd naar de godin.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:28 schreef Argento het volgende:
[..]
Nie-kee
De Griekse godin van de overwinning.
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:05 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Jij komt uit limburg ChrisJX??? Verklaart ook meteen waarom je frikadel zegt ipv frikandel.. slotje!
Ja, waar zit die è verstopt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat het `-tekentje (waarmee je dus de è maakt) een beetje verstopt zit. De ' (van é) zit lekker makkelijk tussen de L en de enter.
Naast de 1 (op mijn toetsenbord iig) zit een knopje met daarop de ~ en de `. Als je de de ` indrukt en dan de e krijg je (althans, op mijn computer) de è.quote:
wert-si-laej, zoiets?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:40 schreef k_man het volgende:
En hoe spreek je Wärtsilä uit?
Ja! Dankjè!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:40 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Naast de 1 (op mijn toetsenbord iig) zit een knopje met daarop de ~ en de `. Als je de de ` indrukt en dan de e krijg je (althans, op mijn computer) de è.
wertsilè meen ik, met een langgerekte korte e.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:40 schreef k_man het volgende:
En hoe spreek je Wärtsilä uit?
Erger nog (want snobby) is uiro.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:51 schreef Suuz_ het volgende:
ken ook een aantal mensen die uuro zeggen ipv euro.
dat is Duitsquote:
Ja, drommels.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kak. Zat ik dus echt fout met die oregano ? Bah.
quote:* AudreyHepburn geeft haar moeder de schuld.
Maar het klinkt zo onlogisch met die AAAA..
quote:Had er verder nog eentje. Mensen die ietielieaans zeggen ipv italiaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |