Dat niemand hier op heeft gereageerd, ik heb echt een bloedhekel aan mensen die mo-NOPlie zeggen, bah!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Tweek het volgende:
mo-NOP-lie in plaats van mono-polie. Val even snel dood.
Ik wil niet lullig doen, maar de correcte uitspraak is tjipsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef Flyga het volgende:
Ook mensen die geen sjips maar tjips zeggen...![]()
Maar dat komt omdat het `-tekentje (waarmee je dus de è maakt) een beetje verstopt zit. De ' (van é) zit lekker makkelijk tussen de L en de enter.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:54 schreef Devolution het volgende:
Ik heb het vooral bij mensen die de accenten verkeerd typen. Bijv.:
hé (als in; "huh" of "wat?", wat dus hè moet zijn)
Zo irritant
Nokia dient uitgesproken te worden als nokkia en niet als nookia. Dat 99% van de mensen het fout zegt wil nog niet zeggen dat dat goed is. Luister de reclame maar eens.quote:
Een frikadel is een Duitse Belgische gehaktbal. FRIKANDEL is het, stomme kamper!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef SprintZagato het volgende:
of mensen die frikandel zeggin ipv frikadel
Die heeft gewoon een hazenlip.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
ik ken iemand die zegt huub in plaats van hub en swift in plaats van switch
het is wel LIEDELquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef Flyga het volgende:
Laatst zou ik naar de lidl, tot ik iemand hoorde ik ga ook naar de Liedel!OMG WTF
het is lidl niet LIEDEL
Mijn nichtje zegt van plaats fanta of siesie, sissi ( als in prinses sissi) OMG dat kan toch niet!
Ook mensen die geen sjips maar tjips zeggen...![]()
iritant!!!!!!
Ik weet niet wat een hub is, maar als het om de naam Hub gaat is huub een normale uitspraak. Iig in Limburg danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
ik ken iemand die zegt huub in plaats van hub en swift in plaats van switch
Ik dacht het dus niet he. Dat is wat Van Dale er tegenwoordig van maakt. In de Wolters Koenen die ik heb wordt frikadel als frikadel geschreven, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef LedZep het volgende:
Een frikadel is een Duitse Belgische gehaktbal. FRIKANDEL is het, stomme kamper!
Woltersquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik dacht het dus niet he. Dat is wat Van Dale er tegenwoordig van maakt. In de Wolters Koenen die ik heb wordt frikadel als frikadel geschreven, zoals het hoort.
.......?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:07 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
ooto ipv auwto is wel goed, maar heb het eigenlijk nog nooit gezegd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |