Ik werk in de horeca en je wilt niet weten hoeveel mensen dat woord niet kunnen uitspreken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:42 schreef Dalamar het volgende:
M'n schoonma zegt tegen cappucino altijd kapoesienoo, maar dat heeft meer met d'r taalgebrek dan met kennis van zaken te maken ben ik bang...
Niet echt een merk, maar toch.
quote:
Iemand bij mij op het werk noemt Microsoft Acces -> Microsoft Essesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:27 schreef WefDiNaini het volgende:
Of van die noobs die Microsoft ekzul zeggen ipv Microsoft Eksél !
Ik noem het zelf Microsoft Abces!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iemand bij mij op het werk noemt Microsoft Acces -> Microsoft Esses
Er staat anders nog steeds Smiths links bovenaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:34 schreef Ordinair het volgende:
[..]
![]()
Of mensen die nog steeds Smiths ipv Lay's bij de normale tjipszoals Naturel en Paprika..
dan de volgende vraag is hetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er staat anders nog steeds Smiths links bovenaan.![]()
C natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:49 schreef Flyga het volgende:
[..]
dan de volgende vraag is het
A: Smits
B: Smifs
C: Smis
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:42 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Het is ook LIEDEL kuttekop. Lidl is DUITS en daar spreken ze het ook uit als LIEDEL.
LIEDEL!
Dat niemand hier op heeft gereageerd, ik heb echt een bloedhekel aan mensen die mo-NOPlie zeggen, bah!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Tweek het volgende:
mo-NOP-lie in plaats van mono-polie. Val even snel dood.
Ik wil niet lullig doen, maar de correcte uitspraak is tjipsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef Flyga het volgende:
Ook mensen die geen sjips maar tjips zeggen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |