Is het volgens jou dan ook tjocola? i.p.v. sjocola (chocola dus)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar de correcte uitspraak is tjips
Was het geen Belg?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:04 schreef New_Territories het volgende:
Een autoverkoper die telkens "meetalliek"zegt ipv "metallic" Dat klinkt toch niet?
Dat is dan ook een kutwoord om uit te sprekenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoorde een keer:
"Ja, die taklietellie was echt lekker."
Omg. Ze bedoelde dus tagliatelle.
Die verkopen dan weer 'ookaasions met meetaliek lak'quote:
Jij kijkt daar elke dag naar?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat wijf van Actienieuws (Kelium van Vessum) zegt altijd 'Actieniels' en 'Showniels'
Elke dag weer.
Irritant.
IRRITANT!
Alleen als ik vergeet weg te zappen na 'homevideo's'quote:
Kaamquote:Op zondag 7 mei 2006 00:07 schreef Zendgemachtigde het volgende:
De uitspraak van het plaatsje Chaam.
is dat Gaam of is het nou Kaam??![]()
Volgens aanhangers van de uitspraak Kaam is het met K omdat kut ook geen gutje is.![]()
ach vroeger zeiden we op school: puh-naltie (klemtoon om "nal")... ipv pènal-tie (klemtoon op pè)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef SimtekF1 het volgende:
Mensen die pun-alty zeggen ipv penalty.
IDD!! en dan komen met "maar het is echt mònòpòlie.. "quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Tweek het volgende:
mo-NOP-lie in plaats van mono-polie. Val even snel dood.
het is Twixquote:Op zondag 7 mei 2006 01:09 schreef Hanekrooi het volgende:
Mensen die een Snicker bestellen. Wat??? een snikkel? Het is nog altijd Snickers, of bestel je ook een Mar i.p.v. een Mars, en noem je Twicks dan ook soms Twick?![]()
Inderdaad, en géén Twick, heb net ff snel een edit gedaanquote:
Laat de klemtoon van parameter zowel in het Engels als in het Nederlands nou nét op de tweede a horen te liggen. paRAmeter dus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:39 schreef CasB het volgende:
Bij mij op mn werk is het ook leuk
Vargar ipv Vartjar.
paRAmeter ipv PArameter.
of caTAlogusquote:Op zondag 7 mei 2006 01:45 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Laat de klemtoon van parameter zowel in het Engels als in het Nederlands nou nét op de tweede a horen te liggen. paRAmeter dus.
Vijf-nul-één.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:33 schreef k_man het volgende:
Hoe spreken jullie Levi's uit dan?
Keliumquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat wijf van Actienieuws (Kelium van Vessum) zegt altijd 'Actieniels' en 'Showniels'
Elke dag weer.
Irritant.
IRRITANT!
Het is ook gewoon nohkia hoor. Japans merk enzo. Dork.quote:
Fins mag ook.quote:Op zondag 7 mei 2006 03:07 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Het is ook gewoon nohkia hoor. Japans merk enzo. Dork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |