Euhh, de search gaf mij een deel 1 die vol was, en een deel 2 die gesloten was omdat deel 1 nog niet vol zou wezen
![]()
Dus bij deze een nieuw deeltje!
Wegens het beëindigen van mijn studie wil ik mijn laptop verkopen, aangezien ik nu wel weer vooruit kan met een pc. Wat kan ik hiervoor vragen:
Mijn zo goed als nieuwe laptop, de HP nx6125.
Hij is helemaal in goede staat, totaal onbekrast en de accu gaat nog 2,5 a 3 uur mee bij normaal gebruik (muziekje aan, beetje internetten enzo). Ook het touchpad is 100% goed en niet versleten, aangezien ik deze nooit gebruikt heb, werkte altijd met een muis.
Hij is 5 maanden oud.
Je krijgt alles erbij: doos, laptop, voeding, boekjes, winXP home licentie, winDVD.
Dit zijn de specificaties:
Processor: AMD Sempron™ 3100+, 1,8 GHz, 256 KB L2 cache, Geen FSB
Besturingssysteem: Windows XP Home edition (met licentie)
Standaard geheugen: 512 mb
Geheugen slots: 2x SODIMM-sloten
Intern geheugen: 60gb
Snelheid vaste schijf: 4200rpm
Cd-rom en dvd: Dvd-RW - vast
Diskettedrive: niet aanwezig
Gewicht: 2,6 kg
Afmetingen (lxbxh): 32,8 x 26,7 x 3,1 cm
Schermformaat: 15 inch diagonaal
Draadloze technologie: Broadcom 802.11b/g
Netwerkinterface: NetXtreme Gigabit Ethernet controller 10/100/1000 NIC
Uitbreidingsslots: 1 type I/II PC Card slot ondersteunt 32-bits CardBus en 16-bits kaarten of 1 optionele geïntegreerde Smart Card lezer, 1 Express Card 54 slot, digitaal mediaslot: 6-in-1 medialezer
Externe I/O-poorten: 3 USB 2.0, VGA, audio-in/uitgang, 1394, voeding, RJ-11, RJ-45, Kensington-slot, S-video TV-uitgang, dockingpoort, HP Travel Battery connector
Inbegrepen software: De software op cd-rom: InterVideo WinDVD Creator – dvd-bewerking; Software beschikbaar op het web: HP Client Manager Software, Smart Card beveiliging voor HP ProtectTools
Naam grafisch subsysteem: ATI Mobility Radeon X300
Grafisch subsysteem videogeheugen: Tot 128 MB gedeeld videogeheugen
Toetsenbord: Standaard toetsenbord
Aanwijsapparaat: Touchpad met scrollzone
Voedingskenmerken: 6-cels high-capacity lithium-ion batterij (52 Watt)
Voeding: Externe 65-W netadapter
Hij is heel handig als je bijvoorbeeld een digitale camera hebt of een mobiel met geheugenkaart, want er zit een 6 in 1 kaartlezer in (SD, MMC enzovoorts).
Ook heeft hij een fingerprint scanner.. dan kan je inloggen met je eigen vingerafdruk.
Owja, ik heb hem al op Marktplaats gezet voor 800, maar dat bedrag is waarschijnlijk niet helemaal meer goed omdat hij op de site van HP tegenwoordig 920 euro kost (inclusief btw).