Uhm...neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:05 schreef Xilantof het volgende:
P. Je hebt toch wel ruimte voor mijn statief in de auto toch?
Als Toeps niet teveel zooi meeneemt, moet dat goed komenquote:
lolquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als Toeps niet teveel zooi meeneemt, moet dat goed komenMaar die van mij ligt er ook al in hoor
![]()
Hou de verwachtingen wel redelijk he. Een vrouw die op de foto kan en dan niet zou uitpakkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als Toeps niet teveel zooi meeneemt, moet dat goed komen![]()
Whehehehe. Ik weet nog wat Toeps de vorige keer meenamquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hou de verwachtingen wel redelijk he. Een vrouw die op de foto kan en dan niet zou uitpakken![]()
Een HELE grote tas (volgens mij zelfs tweequote:
Een verschrikkelijk mooi glanzende (want net gewassenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:21 schreef EchnaDarr het volgende:
En in wat voor auto moet dat nu allemaal passen?
Ja euh, je weet maar nooit hè?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik weet nog wat Toeps de vorige keer meenam
Woeiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef Toeps het volgende:
Hou het bij 3 setjes deze keer, denk ik.
Volgens mij barricaderen we een stuk rijtuigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:24 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ga naar limburg toe dus ik wacht ff met het wassen van de auto
Maar is er de mogelijkheid om tactisch van setjes te wisselen?
In dit geval niet de beroemde G3 met Satriani en zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
g3 acties?
Pff ik ben op vrijdagavond doorgaans niet al te spitsvondig meerquote:
Nee....er was eens een user Gutteguttegut (zie hier G3) en die vond het nodig allerlei foto's te maken op momenten en plaatsen waar hij niet thuishoordequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Het zal wel een verwijzing zijn naar een film ofzo, Gremlins 3?
Pee gaat voor de koelkast!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee....er was eens een user Gutteguttegut (zie hier G3) en die vond het nodig allerlei foto's te maken op momenten en plaatsen waar hij niet thuishoorde
wauwquote:
Dat je het niet weet pleit alleen maar voor jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
g3 acties?
camera?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
magoe, morgen komt alles goed
Eerst groothoekje ophalen![]()
en dan kom ik lekker zuidwaartsen dan komt alles goed
CFjes leeg *check*
accu's vol *check*
reserve accu's vol *check*
bier koud *check*
*check* *check* *checkerdiecheck* *check* *check*
Die heb ik alquote:
Johquote:
geilquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh
ik ben echt benieuwd hoeveel foto's dit weekend gaat wordenvandaag had ik er al 80
waaronde 4 nieuwe stationsnaambordjes
1000, probeer ik wel onder te blijven jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
zaterdag en zondag samen zou best eens richting de 1000 kunnen gaan kruipen ja
alhoewel met maandag erbij kan het weer makkelijk 1500 wordenquote:
Ik schiet gewoon alles RAW en neem geen tank meequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:52 schreef EchnaDarr het volgende:
200 kunnen op de CFjes, die ken ik vier keer legen op de imagetank, 1000 foto's max.
(hoe ga ik die ooit gesoept krijgen)
ja wie schiet er dan ook RAW he?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef EchnaDarr het volgende:
ik schiet RAW, dan ben ik 2 weken aan het converteren![]()
![]()
jah, met een bloedmooie vrouw op bezoek kan ik het ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Re het volgende:
[..]
alhoewel met maandag erbij kan het weer makkelijk 1500 worden
De eerste twee kaartjes RAW en als ik dan nog een paar uur te gaan heb, stap ik over op JPEGquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben blijkbaar niet de enige
Het is RAW of JPEG, makkelijke keuze lijkt me
JPEGquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben blijkbaar niet de enige
Het is RAW of JPEG, makkelijke keuze lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |