hier in meppel mag je hem gewoon pakkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:11 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Er hangt er ook 1 in Leiden bij Justmusic. Ik heb hem maar niet van de muur gepakt. Denk niet dat ze dat toelaten bij een gitaar van 2000 euro(stond ook een 'niet aanraken' bordje bij dus
)
Te vette radio zender man, petje afquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
EN TOEN WAS ER OORLOG
Gozerts, mennen, kijk eens wat ik nu gevonden heb. Klassieke gitaar winampradio
wel netjes gespeeld, maar niet echt een maat ofzo. probeer het eens met een metronoom of tik mee met je voet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:38 schreef Hammet het volgende:
Ik heb, hoe origineel, ook het intro van Little Wing maar eens opgenomen
Hier dus.
Nu ik zo eens terugluister, hoor ik dat de basnoten niet doorklinken, jammer
Verkoopt wel wat lastiger, ik zou geen gitaar kopen waarop ik niet mag spelen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:11 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Er hangt er ook 1 in Leiden bij Justmusic. Ik heb hem maar niet van de muur gepakt. Denk niet dat ze dat toelaten bij een gitaar van 2000 euro(stond ook een 'niet aanraken' bordje bij dus
)
Nee nog steeds nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja mee eens![]()
is HMH nou al bevestigt??
Zo, dat was mooi weer gisteren!quote:
Ow moet dat als je de laatste bent? Ik ben gewend aan GoT. Daar heb je een Limiet van 1000 posts per topicquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hier in meppel mag je hem gewoon pakken
maakt echt geen flikker uit, rock 'n roll daar zijn die dingen voor gemaakt
(volgende keer ook ff een nieuwe openen)
Als je echt interesse hebt en van plan bent om hem te kopen mag je er natuurlijk wel op spelen, ik was overigens te lui om de prijs op te zoeken. Zat er dus een beetje naastquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Verkoopt wel wat lastiger, ik zou geen gitaar kopen waarop ik niet mag spelen!
Overigens kost die gitaar geen 2000 maar 3300 euro!![]()
Die 300 posts limiet is ook flink waardeloos!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:34 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Ow moet dat als je de laatste bent? Ik ben gewend aan GoT. Daar heb je een Limiet van 1000 posts per topic![]()
damn een '57 twinampquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:38 schreef Sloavink het volgende:
[afbeelding]
Zoals het plaatje het al zegt, START EM' UP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |