JA!quote:Op zondag 7 mei 2006 13:58 schreef Sebasser het volgende:
Page 5
Verkoop er nog iemand een gitaar van minder dan 20 euro ?
Ach, zo'n zoektocht mag toch lang duren, is niet heel erg onaangenaam...quote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
zit op 9 waarvan ik er 6 regelmatig gebruik omdat die goed zijn. de andere ben ik uitgegroeid of zijn uitgeleend aan beginner zodat ze kunnen kijken of gitaar spelen wat voor hen is.
# 10 komt er aan, maar ik ben nog in de eeuwige zoektocht voor aangezien ik nog niet weet welke LP ik wil...
Een LP Standard Faded misschien? Erg mooi!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
zit op 9 waarvan ik er 6 regelmatig gebruik omdat die goed zijn. de andere ben ik uitgegroeid of zijn uitgeleend aan beginner zodat ze kunnen kijken of gitaar spelen wat voor hen is.
# 10 komt er aan, maar ik ben nog in de eeuwige zoektocht voor aangezien ik nog niet weet welke LP ik wil...
Er staat hier al een LP deluxe goldtop, dus dan zou een standard niet echt een upgrade zijn.....maar iig bedankt voor de tip! hij ziet er nl wel kek uit!!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:39 schreef Hammet het volgende:
[..]
Een LP Standard Faded misschien? Erg mooi!
Idd, zoeken is de helft van de fun!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ach, zo'n zoektocht mag toch lang duren, is niet heel erg onaangenaam...
Ik ben uberhaupt benieuwd in hoeverre je gitaarsmaak verandert aangezien je muzieksmaak ook veranderd met de jaren. Misschien speel ik over 30 jaar wel op een Gibson Les Paul!
Eensch!quote:
Schitterende bas! Zou ik speciaal voor gaan bassen!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Dit is dus de '51 precision (telebas) van onze bassist (+bassist)
[afbeelding]
speelt superquote:Op zondag 7 mei 2006 14:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Schitterende bas! Zou ik speciaal voor gaan bassen!![]()
Het nut van die kapjes heb ik nooit zo gezien, staat wel mooi!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
speelt super
fijna hals, die kapjes zijn erg fijn als je met plectrum speelt!
Zo Prep, weer aanwezig!quote:
Oh yeah, best vaak.. alleen nooit in dit topic.. gaat mij echt te snelquote:
Als de klank vergelijkbaar is, dan zou ik het wel weten. Het gaat uiteindelijk toch om die klank die jij mooi vindt of zoekt!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Inderdaad, af en toe TVP je maar eens.. maar dan is het topic alweer vol en dan blijf je tvpen
Het rare van taylors is voornamelijk dat je ze van 400/500 hebt maar ook van 1000/1500..![]()
Ik wil het grote verschil wel eens weten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |