lekker cashen zoquote:Name: Bomb Threat
Time: 06/05/06
4:02 PM
Result:
1. Tecnix wires up the C4 to a mobile phone.
2. bustmefor1k places the explosive in a trash can inside a busy shopping center.
3. A call is made by mav14za to the authorities requesting a $70,000 ransom.
4. Armed police begin evacuating the shopping center.
5. Two hours later the demand is met and $70,000 is delivered to the drop point.
6. Tecnix and bustmefor1k go to collect the cash.
7. The faction gets the cash and moves back to the faction headquarters.
Result: OPERATION SUCCESS
Hospitalized: None Jailed: None
Money made: $70,000 Respect gained: 3
Welkom.quote:
Zlef sta ik er niet helemaal achter zoals je weet.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | DaDaan / Zigosos 92,501 TheThirdMark 116,538 Oompa / WC eend 82,492 Darkwings / TMan 116,538 Kuno_van_dijk 30,898 Sautor 98,501 Compier 43,620 Zebbie 118,438 Rickus 20,454 Gizart 85,252 Tommis 101,538 CaymanS / Backhander 105,278 Crazyspike 65,743 Blinker 0 |
Dankjewel! Ik ga nu maar zorgen dat mijn stats wat hoger wordenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Welkom.
Maar houdt je (voorlopig) nog even buiten de OC's.
Met de Organized Crimes meedoen als je even wat leveltjes verder bent
Vergeet niet onze armoury te kijken of er nog iets is dat je kan gebruiken qua wapen, we lenen het graag aan je uit.
[..]
Zlef sta ik er niet helemaal achter zoals je weet.
Toch maar weer eens een keertje proberen.
"Wie niet waagt, blijft maagd."
Terecht, niet gespoten is altijd mis!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Welkom.
Maar houdt je (voorlopig) nog even buiten de OC's.
Met de Organized Crimes meedoen als je even wat leveltjes verder bent
Vergeet niet onze armoury te kijken of er nog iets is dat je kan gebruiken qua wapen, we lenen het graag aan je uit.
[..]
Zlef sta ik er niet helemaal achter zoals je weet.
Toch maar weer eens een keertje proberen.
"Wie niet waagt, blijft maagd."
Welkom bij de club.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ga nu maar zorgen dat mijn stats wat hoger worden
Welkomquote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef Blinker het volgende:
[..]
Welkom bij de Fok!Bunnies dan maar hequote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef Blinker het volgende:
[..]
TC is echt raar bezig, gisteren ging het inderdaad zo traag dat het niet te doen was, maar vandaag loopt het weer ok. Ik vraag me af waarom dit is..quote:Op zondag 7 mei 2006 15:31 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Welkom bij de Fok!Bunnies dan maar he![]()
![]()
Damn, gister was TC zo traag dat ik mijn stocks weer kwijt ben, toen ik inlogde stonden ze op +100, een paar uur later log ik in staan ze op 0
K*T-Bende![]()
Aandelentip: Syscore Mfg resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 7 mei 2006 15:31 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Welkom bij de Fok!Bunnies dan maar he![]()
![]()
Damn, gister was TC zo traag dat ik mijn stocks weer kwijt ben, toen ik inlogde stonden ze op +100, een paar uur later log ik in staan ze op 0
K*T-Bende![]()
Maarja, daar heb ik niet zo veel meer aanquote:Congratulations! You have been promoted up to Principal!
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Sautor het volgende:
Ik ben weer terug, maar stop met t spel. Heb niet zo'n zin meer om alleen maar te trainen en crimes te doen...Begint ontzettend saai te worden..
Trouwens wel:
[..]
Maarja, daar heb ik niet zo veel meer aan
Je mag al je geld wel aan mij doneren hoor, ik zorg wel dat het goed terecht komtquote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Sautor het volgende:
Ik ben weer terug, maar stop met t spel. Heb niet zo'n zin meer om alleen maar te trainen en crimes te doen...Begint ontzettend saai te worden..
Trouwens wel:
[..]
Deze ga ik goed bijhouden, en dan maar eens wat dogfights gaan doen.quote:Name: Sjaak
Type: Dog
Breed: Doberman / Doberman
Days old: 5
Sex: Male
Status: Fine
Ik gok dat er niemand meer bij komtquote:Name: Bomb Threat Users joined: 8 Hours left: 3 Join crime: Join
Users that have joined this crime Level
-NmeLineZ- 12
syphernl 13
klowjow 14
bustmefor1k 19
Tecnix 13
Paxlie 19
gr8w8 19
Ceased2Be 10
Jammer dat je ermee stopt.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Sautor het volgende:
Trouwens wel:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |