Nou ja, kijken wat ie doetquote:You have started the Driving licence course. It will take 30 days to complete.
Is dat ding nog wat waard trouwens?quote:You are currently programming the Tunneling Virus. It will take 7 more days before you will have it on disk.
10Kquote:Op zondag 14 mei 2006 19:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nou ja, kijken wat ie doet
[..]
Is dat ding nog wat waard trouwens?
quote:15/05/06
9:42 AM New! You have been awarded the Level Fifteen award!
quote:You have been awarded the Apprentice Faction Member award!
Te lui om het uit te zoekenquote:Blinker, thanks for your offer to help me. I am having trouble cracking a system made by an enemy of mine. Find the correct password and mail it to me. I will try the passwords you send me, if one of them correct, the mission is complete and you will get a small reward. You can guess as many times as you like and put as many guesses as you like in each message to me.
Good luck.
Leesvoerquote:Op maandag 15 mei 2006 18:53 schreef Blinker het volgende:
Hoe oh hoe los je dit op?
[..]
Te lui om het uit te zoeken
Zeker, de site een keer doorlezen scheelt een hoop. En uiteraard handig voor de missionsquote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Blinker het volgende:
Handig!
Lolz, vandaag Prime aangevallen, loopt TC weer vast. En je raadt het al:quote:Op maandag 15 mei 2006 20:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeker, de site een keer doorlezen scheelt een hoop. En uiteraard handig voor de missions
Kan ik niet van iemand een Yakudinges zwaard lenen vanavond? Stuur hem vanavond ook weer terug. (als het niet lukt train ik wel eerst nog een weekje. Wat voor stats hadden jullie toen jullie Prime versloegen?)quote:U tried to run away, but Prime fucked you in the ass.
I mean, shot you in the back.....![]()
Ik was net onderweg om wat te regelen voor je maar zie nu de volgende melding...quote:Op maandag 15 mei 2006 20:33 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan ik niet van iemand een Yakudinges zwaard lenen vanavond? Stuur hem vanavond ook weer terug. (als het niet lukt train ik wel eerst nog een weekje. Wat voor stats hadden jullie toen jullie Prime versloegen?)
quote:TORN CITY DOWN
Torn City is currently being worked on.
Sorry for any inconvenience.
We looking forward to welcoming you back soon!
Ja er zijn problemen met de energy/happy/nervebars, mijn happy stond de hele dag op 470/500, bij sommige users kwam er geen energy of nerve bij. Ik gok dat ze dat nu aan het fixen zijn. Klik voor de grap maar eens op 'Bugreports' als TC het weer doet.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik was net onderweg om wat te regelen voor je maar zie nu de volgende melding...
[..]
ok, thanks.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja er zijn problemen met de energy/happy/nervebars, mijn happy stond de hele dag op 470/500, bij sommige users kwam er geen energy of nerve bij. Ik gok dat ze dat nu aan het fixen zijn. Klik voor de grap maar eens op 'Bugreports' als TC het weer doet.
Thnx, zal het ff proberen. Lukt het niet dan stuur ik hem weer terug en probeer ik het over een week wel weer opnieuw.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:07 schreef PPL het volgende:
[..]
ok, thanks.
edit: we zijn er weer.
Yasukuni uit de faction armoury is nu tijdelijk naar TTM.
Andere leden, kijk ook eens in de arnoury, iets dat je kan gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |