lammetjes doen dat ook, zie je zo door de wei stuiterenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:54 schreef Barbaaf het volgende:
Babydiertjes zijn, zeker jonge geitjes met hun rare sprongetjes
en dan vallen ze weer om, gaan drie seconden liggen en lopen weer aan, net was dr zelfs eentje (het enige bokje) aan t proberen in een paal te klimmen..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
lammetjes doen dat ook, zie je zo door de wei stuiteren![]()
Foto's zijn in aantocht enne een filmpje; mss als ik een nieuwe maak die ik nu heb ik niet geschikt voor publicatie.... Ben heel elegant tegen ze aan t praten ondertussen..quote:Op zondag 7 mei 2006 12:57 schreef Dandilion het volgende:
meer foto's? filmpje?
Da wil ik ook steeds maar dat is tog niet een van hun favoriete bezigheden..quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:51 schreef Natalie het volgende:
Agossie! Die geitjes wil je toch optillen en knuffelen
Wow, aparte ogen vind ik. Wel érg mooiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
We krijgen binnenkort nog meer baby geitjes!![]()
voor in de tussentijd; de babypoesjes bij oma worden al groot;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn ze niet prachtig!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, heel felblauw, maar toch lijkt het ook weer zwart.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:12 schreef Natalie het volgende:
Ze lijken wel blauwig. Of ligt dat aan m'n scherm?
Ik denk t wel! Oma heeft dr nog meer, dr zijn 6 katjes al vergeven maar die zijn nog niet uit gekozen dusse... !quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Awww die poezebeestjes!
Mag ik er één hebben?![]()
ow wat een snuitebekjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
We krijgen binnenkort nog meer baby geitjes!![]()
voor in de tussentijd; de babypoesjes bij oma worden al groot;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn ze niet prachtig!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |