Waar is je opblaaskrokodil gebleven dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef wendytje het volgende:
[..]
he niet botsen tegen mijn luchtbed he?!
gisteren lek gegaan op dat koraal... heb nu deze mooie roze..quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:40 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Waar is je opblaaskrokodil gebleven dan?
Die vind je nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:12 schreef _Liquid_ het volgende:
Nee, ik heb dat niet gevonden en ook niemand die ik ken.
Maar stel, je vindt dit, er is niemand in de buurt.... hou je deze dan? Breng je hem naar de politie? Geef je het geld aan een goed doel?
Edit:
TS hoort natuurlijk te beginnen.
Noem me asociaal maar ik zou hem houden.. als iemand niet goed ermee om kan gaan..tsja.. en sowieso, volgens mij zit dit een beetje in de aard van de mens.. 5000 euro is een groot bedrag en moet je best ff voor werken.
Wauw, a shiny new pink one! Hopen dat deze wat langer meegaat...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:19 schreef wendytje het volgende:
[..]
gisteren lek gegaan op dat koraal... heb nu deze mooie roze..
neem jij morgen de duikbril weer mee?
zag je die mooie gele vis......quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:02 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Wauw, a shiny new pink one! Hopen dat deze wat langer meegaat...
*geeft duikbril te leen*
Je hebt hem boos gemaakt!quote:
maar hij is wel mooi!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:11 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Je hebt hem boos gemaakt!
[afbeelding]
Het weer betrekt ook al een beetje....tijd om aanstonds te vertrekken richting ons kikkerlandje!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:36 schreef wendytje het volgende:
by the way....
heb nog maar ¤1500
dus blijf niet te lang meer
geswelliequote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:00 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Het weer betrekt ook al een beetje....tijd om aanstonds te vertrekken richting ons kikkerlandje!
Ik vond het gezellig, als ik nog eens een portemonnee vind mail ik je wel..
Ik moest meteen aan dit topic denken.. stel je eens voorquote:Brabander vindt 100 duizend euro op straat
BREDA - Ulvenhout. Een 49-jarige man heeft woensdag honderdduizend euro op straat gevonden. Aan de Sint Annadreef in het Brabantse Ulvenhout vond de man een witte plastic zak met het opschrift 'total'. In de zak zat een grote hoeveelheid bankbiljetten met een waarde van bijna een ton. Dat meldt de politie zondag.
De man leverde de vondst af bij de politie in Breda, die het geld heeft opgeborgen in een kluis. Het is onbekend wie de eigenaar is van het geld. De politie vermoedt dat het afkomstig is van criminele feiten.
De eerlijke vinder heeft volgens de Nederlandse wetgeving na een jaar recht op gevonden spullen, als de politie binnen die termijn niet kan achterhalen wie de rechtmatige eigenaar is.
www.nu.nl
ze zijn er toch nog, medestanders!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:24 schreef Mattt het volgende:
Jesus, wat een stelletje asocialen hier. Verbaast me .
Snap niet dat je dan nog met een goed gevoel kan rondlopen.
Ik zou het eigk eerlijk bij politie vermelden en dat de vinder het bij mij kan ophalen.
Ben er veels te eerlijk voor.
Ik had er iets heel anders mee gedaanquote:Op zondag 28 mei 2006 18:00 schreef meami het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan dit topic denken.. stel je eens voor![]()
Hoe regel je ff gauw een Zwitsere bankrekening?quote:Op maandag 29 mei 2006 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
100.000 euro overmaken naar een Zwitserse bankrekening en geen mega-aankopen doen. Geen hond die het merkt.
Bij een Zwitserse bank een rekening openen en daarop het bedrag storten.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe regel je ff gauw een Zwitsere bankrekening?
Inderdaad...5000 euro (en zelfs die ton) kun je makkelijk thuis weggestopt bewaren. Zolang je niet cash een nieuwe Mercedes afrekent zal niemand achterdochtig worden. Gewoon lekker van dat geld op vakantie en als ik een ton zou winnen plak ik er een korte reis om de wereld achteraanquote:
De bank valt dat echt niet op. Die heeft zo veel rekeningen, die gaan dat echt niet per persoon nakijken wat ze uitgeven. Of ze denken dat je ergens nog een andere rekening hebt.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:28 schreef Syrena het volgende:
Ik zou het houden () en dan bij elk ongeluksding dat me overkomt denken: JA ZIE JE NOU WEL! DAT KOMT ER NOU VAN!
Stomme katholieke opvoedingIk had het al bij een USB-stick die ik heb gevonden en gehouden, dus bij 5000 euro zal het nog wel een graadje erger zijn
![]()
Ik denk er wel vaak over na wat er zou gebeuren als ik een ton aan drugsgeld zou vinden in een plastic zak en dat ik dat dan ga houden en hoe ik dat dan zo onopvallend mogelijk ga opmakenElke maand wat storten: geld van oma gehad
nooit meer pinnen in winkels (gaan ze dat merken bij de Postbank? Zijn er tankstations waar je contant kunt betalen?! Hoe hou ik het zo lang mogelijk voor mijn ouders verborgen?!)
En om te beginnen, een ton, past dat in een plastic zak? In coupures van 100 en 50anders valt het zo op als ik 500 moet wisselen
![]()
Ik heb de zonnebrand alweer klaar liggen...quote:Op zondag 25 juni 2006 21:16 schreef wendytje het volgende:
nog steeds dat ik hem hou
Tahiti? Klinkt goed! Parelblauwe stranden, palmbomen, cocktails...quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:30 schreef wendytje het volgende:
zie je ....
zullen we tahiti doen deze keer?
vergeet nu je zwembroek niet he
HELL YEAH!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:33 schreef wendytje het volgende:
oh ja.... Springsteen Rocks!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |