Hoe regel je ff gauw een Zwitsere bankrekening?quote:Op maandag 29 mei 2006 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
100.000 euro overmaken naar een Zwitserse bankrekening en geen mega-aankopen doen. Geen hond die het merkt.
Bij een Zwitserse bank een rekening openen en daarop het bedrag storten.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe regel je ff gauw een Zwitsere bankrekening?
Inderdaad...5000 euro (en zelfs die ton) kun je makkelijk thuis weggestopt bewaren. Zolang je niet cash een nieuwe Mercedes afrekent zal niemand achterdochtig worden. Gewoon lekker van dat geld op vakantie en als ik een ton zou winnen plak ik er een korte reis om de wereld achteraanquote:
De bank valt dat echt niet op. Die heeft zo veel rekeningen, die gaan dat echt niet per persoon nakijken wat ze uitgeven. Of ze denken dat je ergens nog een andere rekening hebt.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:28 schreef Syrena het volgende:
Ik zou het houden () en dan bij elk ongeluksding dat me overkomt denken: JA ZIE JE NOU WEL! DAT KOMT ER NOU VAN!
Stomme katholieke opvoedingIk had het al bij een USB-stick die ik heb gevonden en gehouden, dus bij 5000 euro zal het nog wel een graadje erger zijn
![]()
Ik denk er wel vaak over na wat er zou gebeuren als ik een ton aan drugsgeld zou vinden in een plastic zak en dat ik dat dan ga houden en hoe ik dat dan zo onopvallend mogelijk ga opmakenElke maand wat storten: geld van oma gehad
nooit meer pinnen in winkels (gaan ze dat merken bij de Postbank? Zijn er tankstations waar je contant kunt betalen?! Hoe hou ik het zo lang mogelijk voor mijn ouders verborgen?!)
En om te beginnen, een ton, past dat in een plastic zak? In coupures van 100 en 50anders valt het zo op als ik 500 moet wisselen
![]()
Ik heb de zonnebrand alweer klaar liggen...quote:Op zondag 25 juni 2006 21:16 schreef wendytje het volgende:
nog steeds dat ik hem hou
Tahiti? Klinkt goed! Parelblauwe stranden, palmbomen, cocktails...quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:30 schreef wendytje het volgende:
zie je ....
zullen we tahiti doen deze keer?
vergeet nu je zwembroek niet he
HELL YEAH!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:33 schreef wendytje het volgende:
oh ja.... Springsteen Rocks!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |