Zit op stage enzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ga toch in je tuin zitten
Een echte bikkel zit op zijn of haar balkon, weer of geen weer....quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zit op stage enzo![]()
Heb geen tuin![]()
Wel een balkon![]()
Maar die zit niet echt aan de zon kant![]()
Wil jij mijn Bassie ff zien?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef -Marc- het volgende:
Wordt je de hele tijd gebashed of wil je gewoon iemand bashen, dan ben ik er voor je!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:53 schreef c0nd0r het volgende:
Naar aanleiding van het verwijt dat jij n00bs basht?
Ik heb geïnfecteerde teennagels gezien die er aantrekkelijk uit zagen dan jou!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef -Marc- het volgende:
Wordt je de hele tijd gebashed of wil je gewoon iemand bashen, dan ben ik er voor je!
Dus, type al die frustratie van je af!
Kom dan![]()
Ik lik nog liever aan een vaginale infectie dan ooit nog een reactie van jou te lezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef -Marc- het volgende:
Kom dan![]()
BRABANDER!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef -Marc- het volgende:
Kom dan![]()
Marc, verkracht door 10 negers in het park.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef -Marc- het volgende:
Kom dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |