Ik zat er op te wachten, en wilde 'm zelf niet typenquote:
Maar je vindt het wel erg als je géén complimentjes krijgt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het niet zo erg als ik complimentjes krijg.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten, en wilde 'm zelf niet typen.
Maar wat moet ik op een rug.
Ik hoef niet constant compimentjes, dan gaat het speciale er ook van af, maar áls ik ze krijg, dan smelt ik (figuurlijk, Lienekienquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel erg als je géén complimentjes krijgt?
Ik denk dat Bupatih dan meer Buplatih is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Olifantje Bupatihtjerijden natuurlijk!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat Bupatih dan meer Buplatih is..
Ja, doe je meequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal gevat vandaag!
Jij mag er ook wezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal gevat vandaag!
Ik kan 't even helemaal niet opbrengen, vandaag.quote:
Nee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef DaMart het volgende:
Hey Buup, is dit ook iemand die tot jouw geesteskindjes behoort? Ik schrok even toen ik die naam tegen kwam... dacht dat je weer op zwart stond
De na-aper!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Puur toeval.
Hij schrok er zelf ook van toen 'ie erachter kwam dat er ook nog een Bupatih op het forum was.
Ach, da's sund.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan 't even helemaal niet opbrengen, vandaag.
Tijdelijk als in; het is nu weer vorobij en je kan vrolijk meedoen, of tijdelijk als in; het duurt een paar dagen, en komt volgende maand weer terug, of tijdelijk als in; ik heb gewoon even niet de stemming?quote:
Als in de tekst van 't liedje van Annie M.G. Schmidt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tijdelijk als in; het is nu weer vorobij en je kan vrolijk meedoen, of tijdelijk als in; het duurt een paar dagen, en komt volgende maand weer terug, of tijdelijk als in; ik heb gewoon even niet de stemming?
Hij was dus best gevat, maar een beetje van voor jouw tijd (en eigenlijk ook wel van voor die van mij, maar ik heb langer gehad om die 'schade' in te halen).quote:
Toen ze dood ging aan het einde van het boek, Erik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Haar overlijden heb ik niet zo duidelijk meegekregen, ik was pas 6 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |