Wow. Dat is ook lang geleden zeg!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Doet ze dat?
Dat is toch die flauwe grappemaker met grijze haren?
Dan heb je het langer volgehouden dan ik met mn ene dag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
En paprika's! En aardbeien!
Aardbeien plukken heb ik maar 1 week volgehouden, geloof ik.
Dat raad ik ook iedereen af...
Ik begrijp dat daar wat verwarring over was, maar, ja!quote:
Zo moet je niet praten over iemand die Bupatih moeder had kunnen zijn.quote:
Ooit heb ik een kort moment om je gerouwd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik begrijp dat daar wat verwarring over was, maar, ja!. Hoest?
YP is met dikke buik. Of hoe zeg je dat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ooit heb ik een kort moment om je gerouwd.
Goehoed!
En met jou? (en YP?)
Ga jij ook al papa worden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
YP is met dikke buik. Of hoe zeg je dat.
Augustus!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ga jij ook al papa worden?
En Yp dus mama, wat leuk!
Wanneer verwachten jullie hem/haar?
Gefeliciteerd, ook voor YP en geef d'r een dikkequote:
Ik niet, iig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ook voor YP en geef d'r een dikke
hihi, wie had dat enkele jaren geleden nou verwacht... Jarno papa.
Whehe.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan het dat Jarno maar zo'n summiere postgeschiedenis heeft en toch al zo lang op Fok zit?
De postgeschiedenis-lijst bevat alleen alle posts van ná 2005.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan het dat Jarno maar zo'n summiere postgeschiedenis heeft en toch al zo lang op Fok zit?
Dit, dus.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De postgeschiedenis-lijst bevat alleen alle posts van ná 2005.
Alles van voor die tijd is ergens verdwenen diep in de databases-kelder van fok!.
Ergo, hij is hier na 2005 helemaal niet meer geweest.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De postgeschiedenis-lijst bevat alleen alle posts van ná 2005.
Alles van voor die tijd is ergens verdwenen diep in de databases-kelder van fok!.
Ik pluk iedere zomer aardbeien. Eens kijken hoe de productie it jaar is op mijn balkonquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
En paprika's! En aardbeien!
Aardbeien plukken heb ik maar 1 week volgehouden, geloof ik.
Dat raad ik ook iedereen af...
Tot voor kort blijkbaar niet nee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ergo, hij is hier na 2005 helemaal niet meer geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |