Oh zo, ik zal het onthouden, misschien dat ik het ooit nog eens aanschaf.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen ze dood ging aan het einde van het boek, Erik.
Dat was zo ontroerend beschreven. Al zou ik het niet goed na kunnen vertellen.
quote:
Zinloos als altijd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zijn jullie nu in iets meer dan 2 uur tijd al op pagina 5 beland??
Is het nog de moeite om terug te laten, of is het meer een hoop zinloos gebrabbel??
Zonder te klikken wist ik gewoon dat die link naar jouw tekening zou leiden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
TTKLPT: Mag het 41 pareltjes minder zijn?
Niet zinloos![]()
En je weet dat LXIV is bevallen?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
TTKLPT: Mag het 41 pareltjes minder zijn?
Niet zinloos![]()
En je weet dat LXIV is bevallen?
Aanmelden als modje bij TRU?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zonder te klikken wist ik gewoon dat die link naar jouw tekening zou leiden.
Ja, dat zou je wel willen, hè?quote:
Kristin Davisquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel willen, hè?! Dat ik naar ONZ ging! Hè? Nou?!
Ha! Ik blijf lekker hier! Zal jullie allemaal leren! [afbeelding]
Geef nie. Ik geil niet op Gerrit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh....euh...Gary/Gerrit.
Goede edit.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit! Daar heb je me mee! [afbeelding]
*afdruipt*
Ik had niet anders verwacht.quote:
Dat viel mij nou niet direct op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:06 schreef Bupatih het volgende:
Het valt me op dat nog niemand de opmerking "Wat voor eikel heb jij" heeft gemaakt. (De grap zelf of een topic/site erover.)
Misschien omdat jij niet zo gevat bent?!quote:
Grote kans.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien omdat jij niet zo gevat bent?!
Je hebt een sterk waarnemingsvermogen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was gewoon wéér een complimentje!
Oeh, dat is ook een compliment!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt een sterk waarnemingsvermogen.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb er gewoon een dagtaak aan om jullie een beetje happy te houden.
Het lukt je wel heel aardig, tenminste, voor mij dag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb er gewoon een dagtaak aan om jullie een beetje happy te houden.
huilen is voor jou te laat...quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:32 schreef muhammad_ali het volgende:
Allright ik neem het alweer terug hoor![]()
![]()
Ja hallo! Dit is LPT, niet SC... Nederlandstalig dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:43 schreef muhammad_ali het volgende:
The who and the what now??
Vooruit, die is voor jou.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik wel. Bewegende letters lezen zo lastig.
1-0quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik wel. Bewegende letters lezen zo lastig.
uhuh, sure... Gewoon ownage!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik kan wel een technisch verhaaltje gaan ophangen, natuurlijk...
Maar daar voel ik niet zo voor.
Jongeren- / computertaal, waar ik me overigens van distantieer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat voor taal, als ik vragen mag?
Maar je kan het wel uitleggen?? Want dan moet je het ff doen, ik kom ff niet op een goed NL woord daarvoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jongeren- / computertaal, waar ik me overigens van distantieer.
Dit is nou eenmaal het domein van de taalpuristen. Aan jou de keuze of je je in de leeuwenkuil wilt wagen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Ja ik zie het. Ik zal uitkijken voor de taalmaffia :S
Lijkt me beter voor iedereen dat je maar direct een enkele reis ONZ neemt. Alstublieft, dank u wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik blijf totdat het hier net zo erg is als ONZ. Then my job is done
Daar zal je meerdere levens voor nodig hebben, jongen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik blijf totdat het hier net zo erg is als ONZ. Then my job is done
Kom kom niet zo elitair, dame. Ik blijf, ik vind het wel gezelligquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me beter voor iedereen dat je maar direct een enkele reis ONZ neemt. Alstublieft, dank u wel.
Ja, ja, beetje mensen gaan lopen dissen. Je doet je best maar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kom kom niet zo elitair, dame. Ik blijf, ik vind het wel gezellig![]()
Lienekien, wat praat je modern!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja, beetje mensen gaan lopen dissen. Je doet je best maar.![]()
Nee!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Heeft iemand anders hier ook mail gehad met de vraag om mee te willen werken aan een documentaire/scriptie over internetfora/fok! ?
Ja!quote:
Nee zeker weten van niet, ik post heel selectief en al helemaal niet in dat soort verzoektopics. (er stond in de mail bij dat er een topic over was geweest op fok.)quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee!
Maar heb jij niet ooit gereageerd in een topic van een user die dat vroeg?
aangeven bij de mods dat je spam ontvangtquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee zeker weten van niet, ik post heel selectief en al helemaal niet in dat soort verzoektopics. (er stond in de mail bij dat er een topic over was geweest op fok.)
De mail is overigens wel gericht aan mijn andere account.
Wat is je andere account dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee zeker weten van niet, ik post heel selectief en al helemaal niet in dat soort verzoektopics. (er stond in de mail bij dat er een topic over was geweest op fok.)
De mail is overigens wel gericht aan mijn andere account.
Ach dat is dan wellicht mijn eigen schuld, mijn mailadres staat openlijk in mijn profiel...quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:42 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
aangeven bij de mods dat je spam ontvangt![]()
Dat is algemeen bekend hoor... dus daar weet je vast wel achter te komen met je slimme koppie.quote:
Vrees nog niet te hard... ik heb een lichtelijk vermoeden waarom ik die mail gekregen zou kunnen hebben...quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:44 schreef muhammad_ali het volgende:
Mijne ook, should we fear??
Ik ben waarschijnlijk een hele erge forumnoob maar wtf is tvp. Ik zie het overal staanquote:
Tijd Voor 'n Pint.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een hele erge forumnoob maar wtf is tvp. Ik zie het overal staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |