Die Kirsten Dunst, maar dan met een andere achternaam waarschijnlijk... want Kirsten Dunst (quote:
Nou neem ik mijn zelfgebakken boterhammen mee naar 't werk en ik smeer ze daar.quote:
Rookte je toen nog niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Net genoeg om iedere dag een frietje en frikandel te bestellen.
Aaaah, zo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou neem ik mijn zelfgebakken boterhammen mee naar 't werk en ik smeer ze daar.
Ohwja, die heb ik voorbij zien flitsen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kirstin Davis, die dame van gisteren, of de foto's.
Whehe, met mijn zakgeld kon/kan ik één frietje en frikandel per wéék bestellen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Net genoeg om iedere dag een frietje en frikandel te bestellen.
Ja, vast wel.quote:
Mooie vrouw.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze mooie mevrouw:
[[url=http://usera.imagecave.com/Bupatih/icth_KD_1.jpg.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://usera.imagecave.com/Bupatih/icth_KD_2.jpg.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://usera.imagecave.com/Bupatih/icth_KD_3.jpg.jpg]afbeelding][/url]
Daar hebben ze telefoonnummers voor, he.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, met mijn zakgeld kon/kan ik één frietje en frikandel per wéék bestellen.![]()
Met een bivakmuts op wellicht?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, vast wel.
Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe ik aan al dat geld kwam,.
Zeer zeker.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daar hebben ze telefoonnummers voor, he.
Wat wil je met telefoonnummers doen? Je ouders bedreigen en meer zakgeld eisen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dingen bestellen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat wil je met telefoonnummers doen? Je ouders bedreigen en meer zakgeld eisen?
Ja, eh.. hallo, met De-onev... eh, met De-even-1, ik heb je zoon, geef hem meer zakgeld, en ik laat 'm gaan *klik*
![]()
Is ze met Steve Martin?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Pfff, als ze op zo'n humorloze, oude zoutzak als Steve Martin kan vallen, dan maak ik ook wel kans!
Had je een vakantiebaan bij de plaatselijke snackbar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik houd het toch maar op vakantie-baantjes.
Was. Naar het schijnt is ze nu samen met Matthew Perry. (quote:
De Kindertelefoon.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Doet ze dat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Pfff, als ze op zo'n humorloze, oude zoutzak als Steve Martin kan vallen, dan maak ik ook wel kans!
De slet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Was. Naar het schijnt is ze nu samen met Matthew Perry. ([afbeelding])
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |