En je veters? Door wie liet je die strikken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb altijd al mijn boeken zelf gekaft, en al mijn boterhammen zelf gesmeerd, mijn huiswerk zelf gemaakt (let op het subtiel weglaten van "al"), en zelf mijn strafwerk gemaakt.
Dat doet deze moeder dan weer niet....quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik kaftte mijn boeken zelf, maar mijn moeder heeft t/m mijn eindexamenklas nog mijn brood voor me gesmeerd.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom.
Ik vond het altijd maar wat raar dat sommige kinderen nooit hun brood zelf smeerden.
Ik begin steeds meer van je te houden, Æ.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat doet deze moeder dan weer niet....
[..]
Beschuit met roze muisjesquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:19 schreef DaMart het volgende:
Hoi!
Ik ga even boodschappen doen... iemand nog iets nodig?
Ik kwam 's ochtends wat moeilijk op gang. Nee, dat was natuurlijk geen excuus. Mijn broers smeerden hun boterhammen de avond van tevoren al.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom.
Ik vond het altijd maar wat raar dat sommige kinderen nooit hun brood zelf smeerden.
Dat heb ik ook zo vaak gedaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kwam 's ochtends wat moeilijk op gang. Nee, dat was natuurlijk geen excuus. Mijn broers smeerden hun boterhammen de avond van tevoren al.![]()
Ik zou je moeder kunnen zijn Buupertje...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer van je te houden, Æ.
Getsie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moest ook altijd m'n brood zelf smeren.
Dat leidde ertoe dat ik nooit brood meenam,
en bijna elke dag friet en frikandellen door m'n strot duwde.
Tegenwoordig is alles anders.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo vaak gedaan.Scheelt je weer werk 's morgens.
KD ook. En daar ben ik ook al zo verliefd op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zou je moeder kunnen zijn Buupertje...![]()
Was je mijn moeder maarquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zou je moeder kunnen zijn Buupertje...![]()
Wie is KD?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
KD ook. En daar ben ik ook al zo verliefd op.
Kirstin Davis, die dame van gisteren, of de foto's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |