IBooks zijn ontzettend scherp geprijst vergeleken met vergelijkbare win32 laptops.quote:
Ze gaan trouwens vanaf 999,-quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef Geqxon het volgende:
XL, kun je niet stiekem je bedrijfsnaam ophoesten?
Waren daar ook mooie van dan ? Waar staan die ?quote:
Zo'n Ibook is ook maar stuk plastic hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waren daar ook mooie van dan ? Waar staan die ?
en ik zat dus echt te zoeken naar een witte laptopquote:
Oh help, een Apple-fanboyquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waren daar ook mooie van dan ? Waar staan die ?
Heb jij uberhaupt wel eens een iBook in het echt gezien? En heb je ook gezien hoe strak die laptops zijn afgewerkt itt de MSI megabooks waar je honderden schroefjes bloot ziet zitten, en je allemaal onnozele randjes en frutselstjes hebt?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh help, een Apple-fanboy! Net alsof alleen Apple goede en mooie producten kan maken. Kinderachtig gedoe zeg.
Waar zeg ik dat ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:55 schreef Merkie het volgende:
Net alsof alleen Apple goede en mooie producten kan maken.
Dat zal je bij Apple inderdaad nooit terugvinden, ergonomische handigheidjes.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:59 schreef Aaargh! het volgende:
...alleen deze MSI dingen zijn gewoon lelijk. Bijvoorbeeld het feit dat het trackpad niet mooi in het midden zit...
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel eens een iBook in het echt gezien? En heb je ook gezien hoe strak die laptops zijn afgewerkt itt de MSI megabooks waar je honderden schroefjes bloot ziet zitten, en je allemaal onnozele randjes en frutselstjes hebt?
Aanstaande dinsdag waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:21 schreef Beathoven het volgende:
Over een maand of iets langer komen ook de iBooks core duo of core solo uit en dan kan men er gewoon Windows op draaien via bootcamp
Nee hoor, ik lul ook heel graag over Linux, BSD, etc.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:57 schreef Merkie het volgende:
Kom op zeg, Aaargh! kan alleen maar over iBooks, MacBooks en weet ik veel wat voor Apple-troep lullen.
Er is een verschil tussen gewoon een witte laptop, of een lelijke iBook rip-off.quote:Als iemand nou gewoon een witte laptop wil, waarom moet jij dan komen zeggen dat een iBook veel mooier is?
niet alles wat wit is is een apple rip-offquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lul ook heel graag over Linux, BSD, etc.
[..]
Er is een verschil tussen gewoon een witte laptop, of een lelijke iBook rip-off.
als je er win32/64 op kan duvelen wordt t wel aantrekkelijk om een ibook te overwegen ipv een gewone slaptopquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef r4uz het volgende:
iBook 4 teh win.
Vooral de Intel iBooks. Wacht dus nog even met kopen.
En dat is dan weer verrekte handig, dan hoef je niet op de zijkant te zoeken waar hij ook alweer in moet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef Tijn het volgende:
Die audio in/outputs op de voorkant ook, hoe lelijk is dat
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |