abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37540164
Hoi

Mijn kat heeft eergister een prikje gehad tegen het kaallikken wat ze de afgelopen weken deed. Wist niet dat zoiets bestond, maar er zijn medicijnen tegen (voor o.a. dus dat tegengaan van die prikkel om zichzelf kaal te likken) en ook tabletten.

Dat kaallikken is een gevolg van stress die mn kat ervaart, althans daar gaan we van uit omdat ze geen vlooien/allergie heeft.

Het medicijn was volgens mij Moderin of Modersan. Iemand ervaringen met die medicijnen, werken ze of niet?

Overigens is dat medicijn symptoombestrijdend maar neemt het de oorzaken van stress niet weg volgens mij, dus daar ga ik ook nog aan proberen werken.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:13:02 #2
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_37540549
Wat zijn de oorzaken, een kat hoort geen stress te hebben...ben je net verhuist oid?
:r Patty Brard :r
pi_37541063
Moderin? Yvonne?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37541408
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef _Liquid_ het volgende:
Wat zijn de oorzaken, een kat hoort geen stress te hebben...ben je net verhuist oid?
De kat is 4 maanden terug verhuisd ja woonde eerst bij mn broer. Wat de oorzaken zijn is moeilijk te zeggen, mn kat geeft geen antwoord als ik daar naar vraag. Misschien eenzaamheid, wennen aan mij en nieuwe omgeving, of iets anders.

Niet bekend met Moderin / Modersan verder?
pi_37541465
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Moderin? Yvonne?
Yvonne? Wat bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')