quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:17 schreef RaBdY het volgende:
alsnog 50 geboden incl. afhalen!
ik wacht af....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:37 schreef Gajescheren het volgende:
[..]
Gaat goed zo! Als er niemand meer bied is ie voor jouw
![]()
K had idd al begrepen dat je hem niet wegdeed maar vroeg me ff af hoe dat werkte maar k heb al een wisselaar in me auto dus houd dan op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:37 schreef Gajescheren het volgende:
Hij is voor Pioneer radio's met IP-Bus aansluiting. Hij komt idd in plaats van de wisselaar.
Maar hij is momenteel even niet te koop, aangezien ik hem misschien zelf weer ga gebruiken
er zijn 2 remotes toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:22 schreef Gajescheren het volgende:
ik had op het forum van dit apparaat gevraagd of iemand een display had en er was iemand uit America die hem voor 45 euro had liggen.
maar aangezien ik hem toch niet meer ging gebruiken heb ik hem niet gekocht.
maar ik heb zijn e-mail adres wel nog.
Ik wacht trouwens niet al te lang, want heb em a.s. donderdag iig wel 'nodig' (lange treinreis)quote:
Is prima. Ik wacht hoogstens tot morgenavond, dan gaat hij de volgende dag op de busquote:Op zondag 7 mei 2006 19:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik wacht trouwens niet al te lang, want heb em a.s. donderdag iig wel 'nodig' (lange treinreis)
Jep kan, moet je wel ff een 220 naar 12 volt adapter regelen en daar de draadjes afknippenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
52 - ophalen voor mstation
(nog wel een paar vragen, even wat doorlezen, maar ga er maar vanuit dat dit wel goed komt)
wel heel belangrijk: kan hij ook op het lichtnet? dus dat je hem als desktop mp3 speler gebruikt zeg maar?
Ik val nu in ieder geval af als bieder... ga toch opzoek naar iets met een losse batterij en 1gb.. was leuk geweest zo een klein dingetje, maar ja... in ieder geval veel plezier ermee voor degene waar ie naar toe gaat.quote:
Zou je hem ook morgen al op de bus kunnen doen, want ik ben woensdag de hele dag niet thuisquote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Gajescheren het volgende:
[..]
Is prima. Ik wacht hoogstens tot morgenavond, dan gaat hij de volgende dag op de bus
Lucky u.. dan hoef je tenminste niet te vrezen dat iemand je overbiedtquote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zou je hem ook morgen al op de bus kunnen doen, want ik ben woensdag de hele dag niet thuis
Ok, ik zal geen misbruik maken van je vertrouwen in mij dat ik 60 euro zal overmakenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef Gajescheren het volgende:
Ik weet het mooi gemaaktIk wacht tot even voor sluitingstijd van het postkantoor, als er dan niemand meer heeft gereageerd, gaat hij nog op de bus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |