hahah scheld wat je wil !quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef Aneurism het volgende:
Wat een trieste tyfus hond is SqueaK, hoop dat je in een wespennest pleurt met dit. Je bent het waard.
Groot gelijk heb je...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef SqueaK het volgende:
[..]
hahah scheld wat je wil !
ik heb er een telefoon bij ! (en een mooie ook!).... of misschien verkoop ik em wel...lekker euro's vangen en daarvan mn eigen klem zuipen in de kroeg... heerlijk dit !
check. Inclusief contract e.d.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef Robbiej het volgende:
Wie heeft hier zn imei nr liggen incase dat ie zn telefoon kwijt raakt?
nou?
bijna niemand.
en daarna 3 maanden hard genomen worden door een grote neger onder de douche - je geluk kan niet opquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef SqueaK het volgende:
[..]
ik heb er een telefoon bij ! (en een mooie ook!).... of misschien verkoop ik em wel...lekker euro's vangen en daarvan mn eigen klem zuipen in de kroeg... heerlijk dit !
Welke kroeg? Kom ik gezellig met je mee zuipen van het geld dat je toch niet verdient hebtquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef SqueaK het volgende:
[..]
op Marktplaats?quote:
En? is het een hendig sjieke telefoon?quote:
Jij staat aardig rood dat je het weg gaat zuipen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef SqueaK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |