abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37542665
Wat zeg ik je nu net ?? Je bent WEL te traceren... devraag is echt of dat OOIT zal gaan gebeuren, aangezien de gemiddelde politieagent ECHT niet wakker ligt van een gejatte foon.

Succes ermee :S
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:17:25 #77
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_37542666
er zit een abbo in...

en mijn sim kaart die ik erin wil stoppen is ook abbo... beide bij t-mobile
pi_37542690
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef Robbiej het volgende:
Wie heeft hier zn imei nr liggen incase dat ie zn telefoon kwijt raakt?

nou?

bijna niemand.
de vraag is niet hoe groot de kans is, de kans is er gewoon. Ik heb toevallig vorige week het doosje gevonden van een tel die ik een jaar geleden had, staat ook IMEI nummer op.
Dus met alle respect, ik zou de gok niet wagen.

Stel de persoon word gepakt met een gestolen mobiel, dan worden de verkoper en de koper gestraft wegens heling. En als de nieuwe eigenaar bij hoog en laag beweerd dat jij hem aan hem hebt verkocht, neemt de politie meestal ook aan dat het klopt.
Al weet ik niet of het kan dat je dan aangifte doet van diefstal als je niet weet wie hem heeft en wanneer het is gebeurd, dus zal die persoon aangifte doen van vermissing.

En in dat geval denk ik niet dat de politie IMEI nummers op gaat zoeken en bombarderen. Maar daar zou je dan weer een politie expert voor moeten hebben.
Ook denk ik dat bij sprake van vermissing de politie niet mobieltjes gaat traceren

Edit: wat voor model is het dinge dan? is het al deze moeite wel waard
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:20:27 #79
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_37542745
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:17 schreef SqueaK het volgende:
er zit een abbo in...

en mijn sim kaart die ik erin wil stoppen is ook abbo... beide bij t-mobile
Met abbo had ik het risico niet gelopen eigenlijk..
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  Donald Duck held donderdag 4 mei 2006 @ 13:20:50 #80
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_37542760
je kunt op nog een manier gepakt worden. dit topic wordt doorgestuurd naar de politie, die eist je ip-adres op, vervolgens eisen ze van je provider je thuisadres op et voila, je bent gepakt.
mits dit echt is he, of je zit alleen maar een beetje te rellen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:24:03 #81
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_37542876
Alsof ze zoveel moeite gaan doen voor zo'n klein vergrijp.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_37542898
Als het echt is ben je in ieder geval een tyfushond.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:27:25 #83
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_37542989
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Als het echt is ben je in ieder geval een tyfushond.
ik ben een student die nogal wat in het rood staat en de euro's hard kan gebruiken... misschiel wel harder als de eigenaar zijn telefoon...
  Donald Duck held donderdag 4 mei 2006 @ 13:28:18 #84
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_37543016
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef SqueaK het volgende:

[..]

ik ben een student die nogal wat in het rood staat en de euro's hard kan gebruiken... misschiel wel harder als de eigenaar zijn telefoon...
voor 40 euro heb je een telefoon + sim + beltegoed.
dat kan iedereen betalen. en als je rood staat, kun je gewoon niet met geld omgaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:28:41 #85
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37543026
quote:

[..]

wat een excuus, ik ga straks een bank beroven, ik kan het geld beter gebruiken dan die bank!
pi_37543067
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind je maar stom.
Ik ook.

Je hoeft er niet achteraan te lopen, gewoon afgegeven bij gevonden voorwerpen bij de NS. Zij krijgen vast wekelijks telefoons, die gaan ze niet zomaar zelf houden.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:32:47 #87
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_37543157
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:17 schreef Neverending het volgende:
Wat zeg ik je nu net ?? Je bent WEL te traceren... devraag is echt of dat OOIT zal gaan gebeuren, aangezien de gemiddelde politieagent ECHT niet wakker ligt van een gejatte foon.

Succes ermee :S
maar wat nu als ik een prepaid kaartje erbij koop....erin stop....en de telefoon aan een totaal onbekende verkoop... ?
pi_37543170
quote:

[..]

Mooie rechtvaardiging om te stelen. Je zegt eerst dat je de telefoon misschien aan iemand anders wilde 'geven' en nu is het om je saldo op te krikken? Je bent geen student, maar een zwerver.
pi_37543207
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:32 schreef SqueaK het volgende:

[..]

maar wat nu als ik een prepaid kaartje erbij koop....erin stop....en de telefoon aan een totaal onbekende verkoop... ?
Wat heeft de totaal onbekende aan een prepaid kaartje

Gewoon doorverkopen die hap... En lekker op marktplaats tyfen!
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:34:56 #90
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_37543223
quote:

[..]

Harder DAN! Doe 's rap doorstuderen, want op deze manier wordt 't nooit meer iets, natuurlijk!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  Moderator donderdag 4 mei 2006 @ 13:42:37 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_37543479
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:32 schreef SqueaK het volgende:

[..]

Dan komt ie jou duidelijk maken dat je, als je hem zijn geld niet terug geeft, de komende 3 maanden je bammetjes door een rietje kunt zuigen, indien de politie bij hem aan de deur staat met de melding dat de telefoon die hij net heeft een EMEI nr zendt dat als gestolen staat geregistreerd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_37543511
quote:

[..]

Misschien is de eigenaar ook wel een arme student die dik in het rood staat en nu baalt als een stekker omdat hij een nieuwe telefoon moet gaan kopen omdat één of andere eikel z'n verloren telefoon niet heeft teruggegeven .
pi_37543555
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan komt ie jou duidelijk maken dat je, als je hem zijn geld niet terug geeft, de komende 3 maanden je bammetjes door een rietje kunt zuigen, indien de politie bij hem aan de deur staat met de melding dat de telefoon die hij net heeft een EMEI nr zendt dat als gestolen staat geregistreerd.
Hoe kun je een telefoon als gestolen laten registreren als je niet weet wat er mee is gebeurd? Zelfde als met verzekeringen, als jij hem kwijt bent dan krijg je geen donder vergoet. Bij diefstal alleen als je de dader kan beschrijven. de kleine lettertjes van een polis
pi_37543675
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef Xecutioner het volgende:

[..]

Hoe kun je een telefoon als gestolen laten registreren als je niet weet wat er mee is gebeurd? Zelfde als met verzekeringen, als jij hem kwijt bent dan krijg je geen donder vergoet. Bij diefstal alleen als je de dader kan beschrijven. de kleine lettertjes van een polis
"De dader was.. ongeveer van normale grootte.. had een beetje blond bruinig haar.. en.. euhm.. ja, hij had een spijkerbroek aan. En sneakers. En een jas"

Klaar. Aangifte gedaan, telefoon wordt herkend als 'gestolen'.
pi_37543747
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

"De dader was.. ongeveer van normale grootte.. had een beetje blond bruinig haar.. en.. euhm.. ja, hij had een spijkerbroek aan. En sneakers. En een jas"

Klaar. Aangifte gedaan, telefoon wordt herkend als 'gestolen'.
is wel een voordeel want als je hem doorverkoopt en niet lijkt op de beschrijving ben je zo vrij geluld
pi_37543975
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:52 schreef Xecutioner het volgende:

[..]

is wel een voordeel want als je hem doorverkoopt en niet lijkt op de beschrijving ben je zo vrij geluld
Er zijn weinig mensen die niet lijken op die beschrijving lijkt me.
pi_37544551
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:34 schreef Flurry het volgende:

[..]

Harder DAN! Doe 's rap doorstuderen, want op deze manier wordt 't nooit meer iets, natuurlijk!
idd
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
  Moderator donderdag 4 mei 2006 @ 14:38:55 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37545044
TS: !
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_37545320
Wat een trieste tyfus hond is SqueaK, hoop dat je in een wespennest pleurt met dit. Je bent het waard.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:53:42 #100
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37545517
ik haat lui die gevonden stuff niet terug geven zo is mijn vriend vanmorgen zn ipod kabel verloren,zal ook wel niet terug gevonden worden

geef dat ding gewoon terug man. Kansloos figuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')