de vraag is niet hoe groot de kans is, de kans is er gewoon. Ik heb toevallig vorige week het doosje gevonden van een tel die ik een jaar geleden had, staat ook IMEI nummer op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef Robbiej het volgende:
Wie heeft hier zn imei nr liggen incase dat ie zn telefoon kwijt raakt?
nou?
bijna niemand.
Met abbo had ik het risico niet gelopen eigenlijk..quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:17 schreef SqueaK het volgende:
er zit een abbo in...
en mijn sim kaart die ik erin wil stoppen is ook abbo... beide bij t-mobile
ik ben een student die nogal wat in het rood staat en de euro's hard kan gebruiken... misschiel wel harder als de eigenaar zijn telefoon...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Als het echt is ben je in ieder geval een tyfushond.
voor 40 euro heb je een telefoon + sim + beltegoed.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef SqueaK het volgende:
[..]
ik ben een student die nogal wat in het rood staat en de euro's hard kan gebruiken... misschiel wel harder als de eigenaar zijn telefoon...
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef SqueaK het volgende:
[..]
ik ben een student die nogal wat in het rood staat en de euro's hard kan gebruiken... misschiel wel harder als de eigenaar zijn telefoon...
Ik ook.quote:
maar wat nu als ik een prepaid kaartje erbij koop....erin stop....en de telefoon aan een totaal onbekende verkoop... ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:17 schreef Neverending het volgende:
Wat zeg ik je nu net ?? Je bent WEL te traceren... devraag is echt of dat OOIT zal gaan gebeuren, aangezien de gemiddelde politieagent ECHT niet wakker ligt van een gejatte foon.
Succes ermee :S
Mooie rechtvaardiging om te stelen. Je zegt eerst dat je de telefoon misschien aan iemand anders wilde 'geven' en nu is het om je saldo op te krikken? Je bent geen student, maar een zwerver.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef SqueaK het volgende:
[..]
Wat heeft de totaal onbekende aan een prepaid kaartjequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:32 schreef SqueaK het volgende:
[..]
maar wat nu als ik een prepaid kaartje erbij koop....erin stop....en de telefoon aan een totaal onbekende verkoop... ?
Harder DAN! Doe 's rap doorstuderen, want op deze manier wordt 't nooit meer iets, natuurlijk!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef SqueaK het volgende:
[..]
Dan komt ie jou duidelijk maken dat je, als je hem zijn geld niet terug geeft, de komende 3 maanden je bammetjes door een rietje kunt zuigen, indien de politie bij hem aan de deur staat met de melding dat de telefoon die hij net heeft een EMEI nr zendt dat als gestolen staat geregistreerd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:32 schreef SqueaK het volgende:
[..]
maar wat nu als ik een prepaid kaartje erbij koop....erin stop....en de telefoon aan een totaal onbekende verkoop... ?
Misschien is de eigenaar ook wel een arme student die dik in het rood staat en nu baalt als een stekker omdat hij een nieuwe telefoon moet gaan kopen omdat één of andere eikel z'n verloren telefoon niet heeft teruggegevenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef SqueaK het volgende:
[..]
Hoe kun je een telefoon als gestolen laten registreren als je niet weet wat er mee is gebeurd? Zelfde als met verzekeringen, als jij hem kwijt bent dan krijg je geen donder vergoet. Bij diefstal alleen als je de dader kan beschrijven. de kleine lettertjes van een polisquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan komt ie jou duidelijk maken dat je, als je hem zijn geld niet terug geeft, de komende 3 maanden je bammetjes door een rietje kunt zuigen, indien de politie bij hem aan de deur staat met de melding dat de telefoon die hij net heeft een EMEI nr zendt dat als gestolen staat geregistreerd.
"De dader was.. ongeveer van normale grootte.. had een beetje blond bruinig haar.. en.. euhm.. ja, hij had een spijkerbroek aan. En sneakers. En een jas"quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef Xecutioner het volgende:
[..]
Hoe kun je een telefoon als gestolen laten registreren als je niet weet wat er mee is gebeurd? Zelfde als met verzekeringen, als jij hem kwijt bent dan krijg je geen donder vergoet. Bij diefstal alleen als je de dader kan beschrijven. de kleine lettertjes van een polis![]()
is wel een voordeel want als je hem doorverkoopt en niet lijkt op de beschrijving ben je zo vrij geluldquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
"De dader was.. ongeveer van normale grootte.. had een beetje blond bruinig haar.. en.. euhm.. ja, hij had een spijkerbroek aan. En sneakers. En een jas"
Klaar. Aangifte gedaan, telefoon wordt herkend als 'gestolen'.
Er zijn weinig mensen die niet lijken op die beschrijving lijkt me.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:52 schreef Xecutioner het volgende:
[..]
is wel een voordeel want als je hem doorverkoopt en niet lijkt op de beschrijving ben je zo vrij geluld![]()
iddquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:34 schreef Flurry het volgende:
[..]
Harder DAN! Doe 's rap doorstuderen, want op deze manier wordt 't nooit meer iets, natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |