abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 mei 2006 @ 16:52:35 #51
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37849062
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

die had ik er niet uitgehaald... maar goed
ik heb er vijf minuten over gedaan, de rest van de drankjes met citroentjes en drie lettergrepen rijmen niet op shakirah, dus toen pakte ik de sauzafles en hij begon instemmend te knikken!
overigens geven die wel heeeel veel fooi... tot 10 euro per afrekenbeurt.
put
your
clothes
on!
pi_37849101
Oh ja, schiet me eentje te binnen . Vorig jaar zomer werkte ik in een hotel in Zwitserland. Was speciaal 's avonds bij het eten een tafel voor kinderen. Was een jongetje, Jelle, en ik vroeg of hij limonade wilde. Hij knikte ja. Dus ik schenk in en laat per ongeluk zijn beker op z'n broek vallen. Het jongetje versteent, ik loop rood aan. Ik merkte op dat verder niemand het door had, herstelde me en zei "Oh Jelle, wat doe je nu toch! Kom maar even mee naar de keuken!"

Heb ik me toch nog eventjes schuldig om gevoeld .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_37849197
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:53 schreef ma_jojo het volgende:
Heb ik me toch nog eventjes schuldig om gevoeld .
heel eventjes maar zeker
pi_37849280
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:56 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

heel eventjes maar zeker
Eigenlijk wel . Nu kan ik er kostelijk om lachen als ik eraan terugdenk .
pi_37849330
snap ik... zie zo'n slechte film scenario dat je de hele vakantie bent gechanteerd door dat kind...
pi_37849372
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
snap ik... zie zo'n slechte film scenario dat je de hele vakantie bent gechanteerd door dat kind...
Haha ja, wilde hij ook nog dat ik z'n broek droog ging maken. Ik gaf 'm een vaatdoek en zei "Je bent een grote jongen, dat kun je best zelf" .
  maandag 15 mei 2006 @ 17:02:16 #57
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37849392
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:31 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Tequila .
lol rare jongens die mocros
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37866378
Gaaf topic! (Er bestaat trouwens nog een ander horecatopic: [CENTRAAL] Werken in de HORECA

Ik werkte ooit op een paritj waar het koninklijk huis ook aanwezig was. Ik was druk bezig met het behendig uitserveren van een kop thee toen ik een stem hoorde:"Mag ik een kop koffie?". Maar ja, die thee is best heet dus ik heel gastvriendelijk:"Eén momentje, ik kom zo bij u". Blijkt het dat de stem van één van de belangrijkste mensen van de dag was. Gelukkig ontstond er hilariteit onder het mom van "Dat heeft u vast lang niet meer gehoord" maar wat was ik blij dat er geen partymanager aanwezig was....
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  dinsdag 16 mei 2006 @ 01:22:45 #59
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_37866836
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en de aller ergste
ik heb ooit iemand een irish koffie gegeven zonder whiskey ik schaamde me dood.. was het gewoon vergeten.
Dat heeft een collega van me ook al eens geflikt ja

Zelf wel de gebruikelijke dingen, een keertje iets laten vallen enzo. Vorig jaar nog een keer een flesje bier om laten vallen bij een vaste gast, vol over z'n broek. Hij vond 't niet erg, maar hij wilde toch wel even van 't moment genieten dat ik daar, midden in de zaak, zijn broek ging poetsen. Sta ik daar met een vaatdoekje bij z'n zak

En wederom een collega (dezelfde al die van de Irish Coffee), komt aan tafel, zit er een grote neger. Zegt die kerel: "Ik wil graag een milkshake met een smaak die bij me past." Die kerel bedoelt een milkshake chocolade, dat snapt iedereen. Wat doet die collega: ze maakt een milkshake banaan Komt met een stalen gezicht weer aan tafel, die kerel snapt het niet helemaal, en pas dán valt het kwartje bij m'n collega: . Ik heb nog nooit zó krom gelegen
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:03:50 #60
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37872063
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:22 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat heeft een collega van me ook al eens geflikt ja

Zelf wel de gebruikelijke dingen, een keertje iets laten vallen enzo. Vorig jaar nog een keer een flesje bier om laten vallen bij een vaste gast, vol over z'n broek. Hij vond 't niet erg, maar hij wilde toch wel even van 't moment genieten dat ik daar, midden in de zaak, zijn broek ging poetsen. Sta ik daar met een vaatdoekje bij z'n zak

En wederom een collega (dezelfde al die van de Irish Coffee), komt aan tafel, zit er een grote neger. Zegt die kerel: "Ik wil graag een milkshake met een smaak die bij me past." Die kerel bedoelt een milkshake chocolade, dat snapt iedereen. Wat doet die collega: ze maakt een milkshake banaan Komt met een stalen gezicht weer aan tafel, die kerel snapt het niet helemaal, en pas dán valt het kwartje bij m'n collega: . Ik heb nog nooit zó krom gelegen
hahahah owned! een apenshake!!!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:13:43 #61
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_37872392
quote:

[KNE]-Mod
pi_37873339
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

een apenshake!!!
pi_37873807
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:58 schreef tim2308 het volgende:
Gaaf topic! (Er bestaat trouwens nog een ander horecatopic: [CENTRAAL] Werken in de HORECA

Ik werkte ooit op een paritj waar het koninklijk huis ook aanwezig was. Ik was druk bezig met het behendig uitserveren van een kop thee toen ik een stem hoorde:"Mag ik een kop koffie?". Maar ja, die thee is best heet dus ik heel gastvriendelijk:"Eén momentje, ik kom zo bij u". Blijkt het dat de stem van één van de belangrijkste mensen van de dag was. Gelukkig ontstond er hilariteit onder het mom van "Dat heeft u vast lang niet meer gehoord" maar wat was ik blij dat er geen partymanager aanwezig was....
Woeha. "Ff wachte Trix, anders brand ik me klauwe!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:00:11 #64
105263 Litso
Interlectueel.
pi_37873884
Ik ben glazenhaler/spoeler in de 5th Avenue in Arnhem, en af en toe vind ik het leuk een beetje met glazen te jongleren enzo. Afgelopen zaterdag liep ik met een glas in mijn hand naar de spoelbak en gooide hem wat in de lucht enzo, tot ik op een bepaald moment misgreep en een stuk of 6 glazen kapot gooide met dat ene glas
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_37874272
ik liep een keer met 2 rekken met koffiekopjes in het restaurant, maar dat lopen was snel afgelopen toen ik uitgleed over een nat stukje vloer. Alle koffiekopjes vallen boven op mij en op de vloer, echt zo'n oorverdoven geluid heb ik nog nooit gehoord, en het mooie was. Terwijl ik daar half zat te shaken, keek iedereen in het restaurant ff verschrikt op en ging toen gewoon weer verder met waar ze mee bezig waren
Even a broken clock is right twice a day.
pi_37880341
quote:

[..]

Ik dacht ook dattie negert Banaan bedoelde
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_37897269
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:12 schreef danos het volgende:
Terwijl ik daar half zat te shaken, keek iedereen in het restaurant ff verschrikt op en ging toen gewoon weer verder met waar ze mee bezig waren
Probeer daar van te genieten. Die magische seconde waarop iedereen stil is. En hoe een fractie later de mensen verder gaan met praten en leven alsof er nooit iets gebeurt is...
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')