ik heb er vijf minuten over gedaan, de rest van de drankjes met citroentjes en drie lettergrepen rijmen niet op shakirah, dus toen pakte ik de sauzafles en hij begon instemmend te knikken!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die had ik er niet uitgehaald... maar goed
heel eventjes maar zekerquote:Op maandag 15 mei 2006 16:53 schreef ma_jojo het volgende:
Heb ik me toch nog eventjes schuldig om gevoeld.
Eigenlijk welquote:
Haha ja, wilde hij ook nog dat ik z'n broek droog ging maken. Ik gaf 'm een vaatdoek en zei "Je bent een grote jongen, dat kun je best zelf"quote:Op maandag 15 mei 2006 17:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
snap ik... zie zo'n slechte film scenario dat je de hele vakantie bent gechanteerd door dat kind...
lol rare jongens die mocrosquote:
Dat heeft een collega van me ook al eens geflikt jaquote:Op maandag 15 mei 2006 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en de aller ergste
ik heb ooit iemand een irish koffie gegeven zonder whiskeyik schaamde me dood.. was het gewoon vergeten.
hahahah owned!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heeft een collega van me ook al eens geflikt ja
Zelf wel de gebruikelijke dingen, een keertje iets laten vallen enzo. Vorig jaar nog een keer een flesje bier om laten vallen bij een vaste gast, vol over z'n broek. Hij vond 't niet erg, maar hij wilde toch wel even van 't moment genieten dat ik daar, midden in de zaak, zijn broek ging poetsen. Sta ik daar met een vaatdoekje bij z'n zak
En wederom een collega (dezelfde al die van de Irish Coffee), komt aan tafel, zit er een grote neger. Zegt die kerel: "Ik wil graag een milkshake met een smaak die bij me past." Die kerel bedoelt een milkshake chocolade, dat snapt iedereen. Wat doet die collega: ze maakt een milkshake banaanKomt met een stalen gezicht weer aan tafel, die kerel snapt het niet helemaal, en pas dán valt het kwartje bij m'n collega:
. Ik heb nog nooit zó krom gelegen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:22 schreef Mikkie het volgende:
En wederom een collega (dezelfde al die van de Irish Coffee), komt aan tafel, zit er een grote neger. Zegt die kerel: "Ik wil graag een milkshake met een smaak die bij me past." Die kerel bedoelt een milkshake chocolade, dat snapt iedereen. Wat doet die collega: ze maakt een milkshake banaanKomt met een stalen gezicht weer aan tafel, die kerel snapt het niet helemaal, en pas dán valt het kwartje bij m'n collega:
Woeha. "Ff wachte Trix, anders brand ik me klauwe!"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:58 schreef tim2308 het volgende:
Gaaf topic! (Er bestaat trouwens nog een ander horecatopic: [CENTRAAL] Werken in de HORECA
Ik werkte ooit op een paritj waar het koninklijk huis ook aanwezig was. Ik was druk bezig met het behendig uitserveren van een kop thee toen ik een stem hoorde:"Mag ik een kop koffie?". Maar ja, die thee is best heet dus ik heel gastvriendelijk:"Eén momentje, ik kom zo bij u". Blijkt het dat de stem van één van de belangrijkste mensen van de dag was. Gelukkig ontstond er hilariteit onder het mom van "Dat heeft u vast lang niet meer gehoord" maar wat was ik blij dat er geen partymanager aanwezig was....
Ik dacht ook dattie negert Banaan bedoeldequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Probeer daar van te genieten. Die magische seconde waarop iedereen stil is. En hoe een fractie later de mensen verder gaan met praten en leven alsof er nooit iets gebeurt is...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:12 schreef danos het volgende:
Terwijl ik daar half zat te shaken, keek iedereen in het restaurant ff verschrikt op en ging toen gewoon weer verder met waar ze mee bezig waren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |